دانلود بازی Mad Streets برای PC
دانلود بازی Mad Streets برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mad Streets برای PC

پارسی گیم 26 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,797 بازدید

دانلود بازی Mad Streets برای کامپیوتر

ایده‌های بازی‌های چندنفره جذاب می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان جذاب باشد. امروزه اگر بخواهید دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی را در کنار دوستان خود به شکل چندنفره تجربه کنید، عناوین زیادی در دسترس هستند. بازی‌های بامزه که قوانین فیزیک را وارد گیم پلی خود می‌کنند یکی از بهترین کاندیدها برای تجربه چندنفره هستند. بازی Mad Streets از استودیو Craftshop Arts عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که مبارزاتی اکشن اما بامزه را به شکل محلی و آنلاین در کنار دوستان برای شما رقم خواهد زد. در این بازی باید ثابت کنید که بدترین و شرورترین مبارز خودتان هستید!

این بازی خودش را یک عنوان مبارزه‌ای چندنفره معرفی می‌کند که قوانین فیزیک بامزه در آن حضور دارند. اگر عناوینی مثل Fall Guys یا Human Fall Flat را تجربه کرده باشید، قطعاً به این سبک از فیزیک در گیم پلی آشنایی دارید. شما بعد از انتخاب مبارز خود و شخصی‌سازی ظاهری آن وارد میدان‌های مختلف نبرد شده و هرج و مرج را به معنای واقعی تجربه می‌کنید. تمامی مبارزات بازی به دلیل وجود این فیزیک بامزه و خمیری شکل، لذت‌بخش و خنده‌دار رقم خواهند خورد!

برای تجربه بازی حالت‌های مختلفی در دسترس است. حالت Mad Rush یکی از مهیج‌ترین حالت‌ها بوده که در آن پس از تشکیل تیم و شرکت در تعدادی نبرد مشخص، قسمت‌های مختلفی از داستان پس‌زمینه هر گروه از بازی را فاش می‌کند. حالت Random Match شباهت به Mad Rush داشته اما عناصر داستانی در آن حضور ندارند و فقط مبارزات سرعتی و اکشن را در آن تجربه می‌کنید. به‌جز این بیش از 5 حالت دیگر با قوانین منحصربه‌فرد در بازی گنجانده شده‌اند. تنوع مراحل، قوانین فیزیک خنده‌دار و مبارزات مهیج، تجربه‌ای بی‌نظیر را در بازی Mad Streets به خورد شما خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pummel Party و Fall Guys را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mad Streets برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 64-bit
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz/ AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 or equivalent
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Gutsford University! Home of some of the toughest students in town. Will it be the Jocks or the Punks who run the town? Or perhaps the privileged Rich kids? Choose your fighter and settle some scores in this unique feeling physics party game!
Mad Streets is a hilarious, physics based, beat-em-up party game that lets you pick a side, and brawl it out alone or with up to four friends local or online. Online mode is dedicated to run random and rumble modes and is purely based on the hosts internet connection. We advise players who want to play with friends and enjoy a more open experience to use steams Remote play feature or Parsec!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.