بازی Gotham Knights
محمد صادق شجاعی

بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy در سال جاری منتشر خواهند

محمد صادق شجاعی 8 بهمن 1400 بدون دیدگاه
275 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پس از آن که زمان انتشار بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy در سال 2021 با تاخیر همراه شد، مدیر‌عامل شرکت WarnerMedia یعنی جیسون کیلار اعلام کرده که هر دوی این آثار در سال جاری منتشر خواهند شد.

بازی هاگوارتز لگسی یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر هستند که همواره شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن انتشار آن تا سال 2023 در رسانه‌های مختلف مخابره می‌شود. به همین دلیل طرفداران کاراکتر‌های شرکت DC نگران هستند که این امر به بازی گاتهام نایتز نیز سرایت کرده و این بازی نیز در سال جاری منتشر نشود. حال جیسون کیلار، مدیر‌عامل شرکت وارنرمدیا اعلام کرده که هر دو بازی Gotham Knights و Hogwarts Legacy در سال 2022 در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس توییت جیسون کیلار، بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy به عنوان بخشی از استراتژی رسانه‌ای شرکت WarnerMedia در سال 2022 معرفی شده‌اند. طبق گفته‌های مدیر‌عامل شرکت وارنرمدیا، طرفداران محصولات شرکت Warner Bros می‌توانند انتظار داشته باشند که داستان‌های بیشتری از این شرکت از جمله مجموعه‌ای کامل از بازی‌های مورد‌انتظار در سریع‌ترین زمان ارائه شوند. در حالی که جیسون کیلار به بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy اشاره مستقیم نکرده، اما عکس‌های این دو اثر را در توییت خود قرار داده است. این بدان معنا است که هر دوی این بازی‌ها در آستانه انتشار قرار دارند.

در حالی که هیچ‌یک از بازی‌های هاگوارتز لگسی و گاتهام نایتز تاریخ انتشار دقیقی ندارند، پس از تاخیر در انتشار در سال 2021، هر دوی آن‌ها قرار است امسال در دسترس قرار بگیرند.

بازی Hogwarts Legacy

در بازی هاگوارتز لگسی می‌توانید در کلاس‌های جادوگری شرکت کنید

در بازی Gotham Knights، بازیکنان کنترل کاراکتر‌های نایت‌وینگ، بت‌گرل، رابین یا رد هود را بر‌عهده می‌گیرند. پس از مرگ بتمن و کمیسر گوردون، جرم و جنایت تمام شهر گاتهام را در بر گرفته است. در این مرحله است که باید به عنوان تنها ابر‌قهرمانان باقی مانده امنیت را به شهر برگردانید. در سال گذشته، استودیو WB Games Montreal اعلام کرد که گروه Court of Owls، آنتاگونیست اصلی و مسئول اتفاقات شهر گاتهام است.

همانند بازی گاتهام نایتز، بازی Hogwarts Legacy اثری Open-World است که در دنیای جادوگری هری پاتر جریان دارد. در بازی هاگوارتز لگسی می‌توانید کاراکتر خاص خود را خلق کرده است و با شرکت در کلاس و افزایش مهارت‌های خود به بزرگترین جادوگر تمام دوران تبدیل شوید. در این محصول استودیو Avalanche Software می‌توانید در مکان‌های مختلف دنیای هری پاتر گشت‌و‌گذار کنید. همچنین می‌توانید انواع طلسم‌ها را اجرا کرده، معجون‌های مختلف بسازید، جانوران افسانه‌ای را رام کنید و توانایی‌های مبارزه خود را افزایش دهید.

نظر شما در مورد بازی‌های Gotham Knights و Hogwarts Legacy چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر انتشار آن‌ها در سال جاری هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.