بازی The Evil Within
یحیی رحیمی

ایستراگ بازی Hi-Fi Rush به ساخت Evil Within 3 اشاره می‌کند

یحیی رحیمی 22 بهمن 1401 1 دیدگاه
535 بازدید

بازی The Evil Within 3 تابه‌حال معرفی نشده است و چنین بازی وجود ندارد، اما اولین نشانه از وجود آن پیدا شده است. بازی Hi-Fi Rush اثر جدید استودیو تانگو گیم‌ورکس، دارای یک ایستراگ مخفی است که به بازی بعدی این استودیو اشاره می‌کند. بتسدا تابه‌حال از ساخت ادامه‌ی سری بازی مخوف شیطان درون صحبتی نکرده است.

بررسی بازی های‌فای راش نشان می‌دهد که این اثر به انواع مختلفی به سری Evil Within ارجاع می‌کند و انواع و اقسام ایستراگ‌ها مرتبط با این بازی وجود دارد. یک راز مخفی به‌تازگی کشف شده که به بازی بعدی این سری اشاره دارد. یکی از طرفداران بازی توانسته با چشم تیزش این ارجاع را پیدا کند. گفتنی است مطالعه‌ی ادامه مطلب، اندکی از داستان بازی Hi-Fi Rush را فاش می‌کند و در نتیجه اگر بازی را تجربه نکرده‌اید، بهتر است به لید خبر بسنده کنید.

در حین صحنه‌ی سینمایی مربوط به مرحله‌ی یازدهم بازی های‌فای راش، شخصیت چای (Chai) را می‌بینیم که از یک آسانسور برای ملاقات با شخصیت کیل (Kale)، مدیرعامل شرکت واندلی و آخرین غول‌آخر بازی استفاده می‌کند. همان موقع که آسانسور به مقصد می‌رسد، صحنه نصف می‌شود و به شما نشان داده می‌شود که حالا وارد طبقه‌ی 776 شده‌اید. در پایین صحنه نیز زیرنویس خاصی مربوط به اخبار روز دیده می‌شود. این زیرنویس بدین شرح است: «دنباله یک مجموعه بازی ترسناک و بقا محبوب معروف شد.»

بازی Evil Within 3

آیا Evil Within 3 ساخته می‌شود؟

واضح است که این واژه به طرز کلی، بازی Evil Within را توصیف می‌کنند. استودیو تانگو گیم‌ورکس هم تابه‌حال تنها بازی‌های ترسناک ساخته است و Ghostwire: Tokyo هم اثر تازه‌ای بود که البته در ژانر بقا قرار نداشت و تنها درون‌مایه‌های وحشت در آن دیده می‌شد. این باعث می‌شود تا بگوییم، ایستراگ مخصوص های‌فای راش، تنها به سری بازی شیطان درون اشاره می‌کند و اینکه نسخه‌ی جدید بازی باید در حال ساخت باشد. ممکن است که این ایستراگ هم اشتباه باشد و نظر قطعی در این مورد داده نشده است.

گیم‌اسپات حدود یک سال پیش اعلام کرد که بازی گوست‌وایر: توکیو در اصل به‌عنوان بازی The Evil Within 3 شروع شد، اما بعدها تغییرات اساسی پیدا کرد و تولید بازی وارد مرحله‌ای دیگر شد. این می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر ساخت ادامه‌ی بازی Evil Within 2 باشد، اثری که احتمالاً مرحله‌ی اول ساخت آن طی شده و توسعه‌دهنده تصمیم گرفته است تا ساخت بازی را از سر بگیرد. بازی های‌فای راش، اثر جدید استودیو، تفاوت بسیار زیادی با دیگر آثار آن‌ها داشت و مصاحبه‌ای تازه نشان داده که ساخت آن حدود پنج سال طول کشیده است. نظر شما چیست؟ ‌آیا Evil Within 3 در حال ساخت است؟

منبع:‌ GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Javad

    مهمان

    ایولااااااااا

    پاسخ دهید