بازی GhostWire Tokyo
مهدی ملکی

بازی GhostWire: Tokyo به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود

مهدی ملکی 19 آذر 1399 بدون دیدگاه
734 بازدید

به نظر می‌رسد که کنسول پلی استیشن 5 علاوه بر سخت‌افزار و کنترلر قدرتمند، روابط محکمی را هم ایجاد کرده است. شرکت سونی پیش از این نشان داده که سیاست‌های استواری در زمینه عرضه محتوا دارد و حال همزمان با عرضه کنسول نسل نهمی خود، بسیاری از بازی‌های استودیوهای شخص ثالث را هم برای مدت قابل توجهی به انحصار خود درآورده است. از جمله این عناوین می‌توان به Deathloop اشاره کرد که اکنون توسط یکی از زیرمجموعه‌های رقیب سونی توسعه پیدا می‌کند یا حتی می‌توان به Project Athia اشاره کرد که به مدت دو سال در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد که استودیوهای زیرمجموعه مایکروسافت بیش از این‌ها به کمک سونی خواهند شتافت و بازی GhostWire: Tokyo هم به مدت یک سال، کاملاً در انحصار پلی استیشن 5 خواهد ماند.

طی یکی از آخرین تریلرهایی که به بازی‌های رو به عرضه کنسول نسل بعدی سونی اشاره می‌کند، عبارت «حداقل 12 ماه انحصاری» به چشم می‌خورد و در ادامه این را می‌افزاید که بازی طی این مدت به هیچ عنوان برای کنسول‌های دیگر عرضه نخواهد شد. پیش از این بازی Deathloop ساخته جدید سازنده آثار Dishonored هم در قرارداد مشابهی قرار گرفت و کاربران کنسول‌های دیگر، باید زمان زیادی را برای تجربه این بازی‌ها منتظر بمانند.

ما تا به حال جزئیات زیادی را از بازی GhostWire: Tokyo ندیده‌ایم و تنها می‌دانیم که با وجود عجیب بودن فضای آن، با یک اثر ترسناک رو به رو نخواهیم شد. افزون بر این هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است و باید توجه داشته باشیم که همزمان با عرضه بازی، 12 ماه انحصار آن محسوب می‌شود.

به نظر شما سیاست انحصاری کنسولی می‌تواند راه خوبی برای رقابت با مایکروسافت باشد؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.