بازی Ghostwire Tokyo
یحیی رحیمی

زمان انتشار رسمی بازی Ghostwire: Tokyo اعلام شد

یحیی رحیمی 14 بهمن 1400 بدون دیدگاه
362 بازدید

بازی Ghostwire: Tokyo از جمله عناوین استودیو Tango Gameworks که بازی‌های بزرگی مانند Evil Within را در کارنامه خود دارد، رسماً روز 5 فروردین برای کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود. قرارداد انحصاری میان بتزدا و سونی، قبل از تصاحب این شرکت توسط مایکروسافت بسته شده بود و در نتیجه، امکان انتشار گوست وایر: توکیو برای کنسول ایکس باکس تا سال آینده میلادی وجود ندارد.

بازی گوست وایر: توکیو در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و یک سال پس از آن، اطلاعات بیشتری از بازی دریافت کردیم. این اثر انحصاری دارای روندی اکشن محور است و تجربه‌ای اول‌شخص و ترسناک به خورد بازی‌کننده داده می‌شود. بازی‌کنان با سفر به خیابان‌های تاریک و ترسناک شهر توکیو، نبردی تا آستانه مرگ را با دشمنانی ترسناک به نام «بازدیدکنندگان» شروع می‌کنند. شخصیت اصلی دارای قدرت‌های فراطبیعی است و باید از این توانایی به‌منظور شکست دادن دشمنان استفاده کرد.

دومین ویدیو بازی در برنامه پلی استیشن شوکیس سال 2021 نمایش داده شد. پنجره انتشار بازی آن زمان توسط استودیو تانگو گیم‌ورکس اعلام شد و فهمیدیم که بازی جدید آن‌ها در همان سال 2021 منتشر می‌شود. بتزدا بعدها زمان انتشار Ghostwire: Tokyo را به دلیل شرایط کاری دشوار به اوایل سال 2022 منتقل کرد و حال زمان انتشار نهایی به‌صورت رسمی اعلام شد. بنابر گفته استودیو، Ghostwire: Tokyo در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) منتشر می‌شود.

زمان انتشار Ghostwire: Tokyo

معرفی کامل Ghostwire: Tokyo به‌زودی انجام می‌شود

شایعات اخیر بازی گوست وایر:‌توکیو، زمان انتشار نهایی بازی را تا حدودی مشخص کرد و از آنجایی که استودیو هم اطلاعاتی از بازی منتشر نمی‌کرد؛ بسیاری انتظار تأخیر دوباره را داشتند. سونی رسماً زمان انتشار بازی را 5 فروردین اعلام کرده است و این تاریخ دیگر تغییر پیدا نخواهد کرد. سونی خبر از برنامه زنده‌ای برای نمایش بخش‌های بیشتر Ghostwire: Tokyo داده است و امروز قادر به دریافت اطلاعات بیشتر از گیم پلی و بخش‌های مختلف بازی خواهیم بود.

رویداد زنده نمایش گیم پلی بازی گوست وار: توکیو در ساخت 01:30 بامداد جمعه به‌وقت‌ایران پخش می‌شود. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد زمان انتشار Ghostwire: Tokyo، عدم اشاره به نسخه کامپیوتر است. گفتنی است که نسخه PC همراه با پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و در نتیجه همان روز 5 فروردین را در نظر داشته باشید. ممکن است زمان انتشار نسخه کامپیوتر هم تغییر پیدا کند و در این صورت، خبرهای بیشتری دریافت می‌کنیم.

در مورد رویداد زنده فردا، اطلاعات اندکی در دسترس است. سونی از وجود نسخه دولوکس بازی در توضیحات خبر داده است که شامل دسترسی اولیه به بازی، سه روز قبل از انتشار است. همچنین بسته‌های مختلف آیتم‌های تزئینی به خریداران این نسخه اهدا می‌شود. منتظر دریافت خبرهای بیشتری در روزهای آینده باشید.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.