گوست وایر توکیو Ghostwire Tokyo گیم پس
علیرضا نظری

تاریخ احتمالی اضافه شدن بازی Ghostwire Tokyo به ایکس باکس گیم پس اعلام شد

علیرضا نظری 17 دی 1401 بدون دیدگاه
364 بازدید

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، بازی Ghostwire Tokyo (گوست وایر توکیو) قرار است در مارس 2023 به کنسول‌های ایکس باکس راه پیدا کند و در روز اول انتشار برای مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین شایعه شده است که این بازی با محتوای کاملا جدیدی همراه خواهد بود.

طبق گفته یکی از کاربران سایت Reddit که به نظر می‌رسد برنامه‌های افشا شده شرکت زنیمکس مدیا (Zenimax Media) برای سال 2023 را در اختیار دارد، بازی Ghostwire Tokyo در مارس 2023 برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد و طبیعتا در روز اول انتشار از طریق گیم پس قابل دریافت است.

علاوه بر این، اشاره شده است که بازی Ghostwire Tokyo در زمان عرضه، با محتوای کاملاً جدیدی روی پلتفرم های ایکس باکس منتشر خواهد شد. زمان انتشار نسخه ایکس باکس بازی گوست وایر توکیو مطابق با دوره انحصاری زمانی در پلی استیشن است. انحصار نسخه کنسولی در تاریخ 25 مارس 2023 (5 فروردین 1402) به پایان می‌رسد. بنابراین انتظار می‌رود که بازی مذکور در همان روز با محتوای جدید، برای جلب توجه کسانی که این بازی را قبلا روی PS5 تجربه کرده‌اند، روی ایکس باکس منتشر شود.

شرکت بتسدا در گذشته تبلیغ بازی Ghostwire Tokyo را برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S آغاز کرده بود؛ به طوری که یک طرح هنری روی دیوار دفتر مرکزی Bethesda Softworks در لندن به نمایش گذاشته می‌شد. این طرح هنری، قبلاً ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را به عنوان پلتفرم‌های بازی فهرست کرده است.

گوست وایر توکیو Ghostwire Tokyo گیم پس

انتشار بازی GhostWire: Tokyo برای کنسول‌های ایکس باکس

بازی گوست وایر توکیو داستان مرد جوانی به نام آکتیو در شهر توکیو را دنبال می‌کند که تا حدودی توسط یک روح تسخیر شده است. او با کنترل بر بدن خود بیدار می‌شود، به استثنای دست راستش که توسط روح تسخیر می شود. بلافاصله پس از آن، مه وحشتناکی پدید می‌آید و هر کسی که در آن گرفتار شود را به روح تبدیل می‌کند. در عین حال، روحی که در آکیتو دمیده شده او را نجات می‌دهد. از سوی دیگر، مرد شروری با نقاب هانیا، طلسمی را ایجاد می‌کند تا به واسطه آن ارواح شیطانی را فراخواند. در همین حال قهرمان داستان ما به مقابله علیه این نیروی شیطانی برمی‌خیزد تا بتواند توکیو را پاکسازی کند.

Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی اول شخص است که در سال 2022 توسط استودیو Tango Gameworks توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی در تاریخ 25 مارس 2022 در سراسر جهان برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازیکنان در بازی می‌توانند برای غلبه بر ارواح ترسناک توکیو، از انواع توانایی‌های روانی و ماوراء الطبیعی استفاده کند و با کشتن این ارواح، امتیازات روحی و منابعی برای ارتقای مهارت‌های خود کسب کنند.

منبع: Twistedvoxel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.