ساخت بازی Tiny Tina’s Wonderlands
محمد صادق شجاعی

مراحل ساخت بازی Tiny Tina’s Wonderlands به پایان رسیده است

محمد صادق شجاعی 15 بهمن 1400 بدون دیدگاه
191 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Gearbox Software اعلام کرده که روند ساخت بازی Tiny Tina’s Wonderlands به اتمام رسیده و این اثر اصطلاحا گلد شده است.

بسته الحاقی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep، مهم‌ترین DLC بازی Borderlands 2 است. بسته الحاقی مذکور با نقاط قوت خود به خصوص تغییراتی که تاینی تینا در بازی ایجاد می‌کرد، به تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و مشهور تبدیل شد. محبوبیت Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep باعث شد که استودیو گیرباکس سافتور اقدام به ساخت دنباله آن کند. این اثر در سال گذشته تحت عنوان بازی Tiny Tina’s Wonderlands به صورت رسمی معرفی شد. حال استودیو Gearbox Software اعلام کرده که مراحل ساخت محصول جدیدش در سبک Looter Shooter، پیش از انتشارش در ماه بعد، به پایان رسیده است.

این اثر در دنیای سری بردرلندز جریان دارد و بر اساس بازی رومیزی Bunkers and Badasses ساخته شده است. در بازی Tiny Tina’s Wonderlands، تاینی تینا به عنوان Bunker Master حضور داشته و سناریو‌های مختلف به دست او خلق می‌شوند. بازیکنان وظیفه دارند با نابود کردن Dragon Lord، سرزمین Wonderlands را از چنگ او نجات دهند. در این راه با بسیاری از شخصیت‌های آشنا رو‌به‌رو خواهید شد.

برای تحقق این امر، امکان انتخاب از بین 6 کلاس مختلف وجود دارد. برای مثال کلاس Stabbomancer، بیشتر روی مخفی‌کاری و استفاده از خنجر تمرکز دارد. کلاس Spore Warden از راه دور مبارزه کرده و از یک قارچ برای پرتاب سم به دشمنان استفاده می‌کند. اگر علاقه‌مند به استفاده از جادو‌ها هستید، کلاس Graveborn مناسب شما خواهد بود. طرفداران سلاح‌های سنگین و تبر‌ها بدون شک از کلاس Brr-Zerker لذت خواهند برد. بازی Tiny Tina’s Wonderlands دارای تمامی ویژگی‌های آثار نقش‌آفرینی است؛ از کاوش در دنیایی وسیع و نبرد‌های تصادفی گرفته تا انواع و اقسام جادو‌ها و کلاس‌های چند‌گانه.

ساخت بازی Tiny Tina’s Wonderlands

تاینی تینا دنیای بازی Tiny Tina’s Wonderlands را تغییر می‌دهد

بازی Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ 25 مارس (5 فروردین 1401) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. اگر قصد دارید پیش از تجربه این اثر، با شرایط و گیم‌پلی آن آشنا شوید، بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure بهترین انتخاب است. هم‌اکنون در قالب سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانید این اثر را به صورت رایگان تجربه کنید.

نظر شما در مورد به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی Tiny Tina’s Wonderlands چیست؟ آیا این اثر قادر است تجربه‌ای خاص ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.