New-Tales-from-the-borderlands
یحیی رحیمی

بازی New Tales from the Borderlands از دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
201 بازدید

شرکت Gearbox Software در مراسم گیمزکام امسال حضور داشت و از دنباله بازی Tales from the Borderlands با شخصیت‌های جدید و پی‌رنگ نو رونمایی کرد. توسعه‌دهنده همچنین از تاریخ عرضه بازی و پلتفرم‌ها صحبت کرد و صفحه استیم آن پس از چند ساعت پدیدار شد. بررسی صفحه استیم بازی نشان داد که New Tales from the Borderlands از مکانیسم حفاظتی دنوو استفاده می‌کند و امکان انتشار کرک آن در روزهای پس از عرضه وجود ندارد.

بازی New Tales from the Borderlands در تاریخ 21 اکتبر 2022 (29 مهر) برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این خبر با پخش تریلر رسمی همراه شد و از شخصیت‌ها و جزئیات داستان باخبر شدیم. این بازی فرعی و داستانی از دنیای بوردرلندز طرفداران پر و پا قرصی دارد که سال‌هاست منتظر انتشار بازی جدید هستند. انتخاب‌های بازی‌کنان تأثیر زیادی در داستان دارند و این امر نسبت به بازی اول تغییری نکرده است.

توسعه‌دهندگان بازی با انتشار تریلر جداگانه از فضای آن صحبت کردند. این دنباله رسمی بازی قبلی نیست و بلکه یک داستان کاملاً جدید با شخصیت‌های تازه را شاهد هستیم. البته ساختار داستان برای افرادی که بازی اول را تجربه کرده‌اند آشناست و گیم پلی نیز تغییرات زیادی به خود ندیده است. نکته مهم، سبک طراحی هنری بازی است که همچنان زیبا و خاص باقی مانده است. این تجربه داستانی مهم هنگام انتشار از قفل دنوو استفاده می‌کند و در نتیجه امکان دانلود کرک New Tales from the Borderlands در هنگام عرضه وجود ندارد. اگر به این سری علاقه دارید، بهتر است آن را از بخرید.

دنوو کرک New Tales from the Borderlands

داستان New Tales from the Borderlands

افرادی که بازی اول را تجربه کردند عاشق آن شدند و این اولین بار بود که استودیو Gearbox چنین اثر داستانی می‌ساخت. نکته مهم، فلسفه انتخاب‌ها در داستان است که تأثیر بزرگی در بازی‌کننده و ادامه داستان می‌گذارند. کارگردان بازی می‌گوید که توسعه این اثر در دوران کرونا بسیار سخت بوده و جلسات موشن کپچر با مشکلات فراوانی برگزار شده است. تیم توسعه در نهایت از پس تولید بازی برآمدند و می‌توانیم این ماجرای زیبا را در تاریخ 29 مهر امسال تجربه کنیم. گفتنی است این تاریخ با Gotham Knights همخوانی دارد و هر دو در یک روز عرضه می‌شوند.

استفاده از دنوو در بازی New Tales from the Borderlands بدین معنی است که کرک این اثر در هنگام عرضه قابل دانلود نیست. بسیاری نوشته‌اند که گیرباکس هیچ‌گاه از دنوو استفاده نکرده و این برای آن‌ها عجیب است. به نظر می‌رسد که باید به شرایط جدید عادت کرد. گفتنی است دنوو برای اولین بار در بازی‌های نینتندو سوییچ استفاده می‌شود و در نتیجه اجرای بازی‌های سوییچ با شبیه‌ساز غیرممکن می‌شود.

منبع:‌ GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.