بازی Fortnite
علی رحمانیان

شخصیت Flash به بازی Fortnite اضافه شد

علی رحمانیان 26 بهمن 1399 1 دیدگاه
1,796 بازدید

Fortnite بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است که در 2017 منتشر شد و بعد از مدتی به یکی از محبوب‌ترین عنوان‌های این سبک تبدیل شد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که باعث محبوبیت زیاد فورتنایت شده و هم‌زمان به مذاق برخی هم خوش نیامد، وجود شخصیت‌های معروف و شناخته‌شده‌ی دنیای سینما و بازی‌های ویدئویی مثل کریتوس و جان ویک بود که به‌صورت مداوم به بازی اضافه می‌شوند.

حال ظاهراً اسکین بعدی فورتنایت، مربوط به شخصیت محبوب دنیای DC یعنی The Flash می‌شود. بعد از اینکه شرکت Epic Games در ابتدای همین هفته از این شخصیت رونمایی کرد، برخی درهمان ابتدا به آن دسترسی داشتند اما از امروز برای تمام بازیکنان قابل انتخاب است؛ البته ورود شخصیت The Flash صرفاً به اسکین این شخصیت مربوط نمی‌شود بلکه مواردی ازجمله یک سلاح صاعقه مانند و یک ایموت جدید هم برای The Flash و بقیه‌ی شخصیت‌ها قابل انتخاب خواهند بود.

Fortnite The Flash

شرکت Epic Games چندی پیش سلاح محبوب Storm Scout Sniper را از Fortnite حذف کرد که موجب ناراحتی خیلی‌ها شد، حال با ورود شخصیت محبوب دنیای DC سعی بر رضایت کاربران این بازی دارد البته The Flash اولین شخصیت واردشده به دنیای فورتنایت نیست و پیش‌ازاین هم شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل بتمن، واندر وومن و جوکر بوده‌ایم.

اسکین جدید The Flash هم‌اکنون برای دارندگان بازی در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، Xbox One، Xbox Series X، رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ و تلفن‌های هوشمند قابل‌دسترسی است.

منبع: EpicGames

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    باید اسکین باحالی باشه

    پاسخ دهید