بازی Mina the Hollower
محمد صادق شجاعی

بازی Mina the Hollower، اثر تازه خالق بازی Shovel Knight معرفی شد

محمد صادق شجاعی 13 بهمن 1400 بدون دیدگاه
315 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Yacht Club Games که به واسطه ساخت بازی Shovel Knight مشهور شده، محصول تازه خود یعنی بازی Mina the Hollower را معرفی کرده است.

بازی Shovel Knight یکی از مشهور‌ترین آثار مستقل تاریخ است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این اثر باعث شد که استودیو Yacht Club Games در بین مهم‌ترین ستون‌های بازی‌های ویدیویی مستقل قرار بگیرد. در طی چند سالی که از انتشار بازی شاول نایت و نسخه‌های مختلف آن می‌گذرد، استودیو Yacht Club Games به پشتیبانی از آن ادامه داده است. حال این استودیو اقدام به معرفی محصول تازه خود به نام بازی Mina the Hollower کرده است.

این اثر اکشن ماجراجویی روی تلاش‌های کاراکتر مینا برای نجات جزیره‌ای نفرین‌شده، تمرکز دارد. بازی Mina the Hollower که ظاهری شبیه به بازی‌های هشت بیتی کنسول Game Boy دارد، برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در حال ساخت است.

علاوه بر امکان حرکت در زیر زمین، مینا می‌تواند با استفاده از شلاقش به نام Nightstar با دشمنان مبارزه کند. همچنین، می‌توانید اسلحه‌های متعددی را به دست بیاورید که هر کدام دارای حرکت‌ها خاص و Sidearm‌های متفاوت هستند و با استفاده از Trinket‌ها و بالا بردن سطح مینا، می‌توانید او را به کاراکتری قوی‌تر تبدیل کنید.

داستان بازی Mina the Hollower از آثار ترسناک و گوتیک عصر ویکتوریایی الهام گرفته شده است. در این اثر با باس‌های مختلفی رو‌به‌رو شده و مراحلی متصل به یکدیگر با اسرار مختص به خود را تجربه خواهید کرد. در حال حاضر کمپین کیک استارتر بازی مذکور فعال است. به واسطه حمایت حدود هفت هزار نفر، بیش از 393 هزار دلار جمع‌آوری شده است. انتظار می‌رود که در طی روز‌های آینده جزئیات بیشتری از بخش‌های مختلف بازی جدید استودیو Yacht Club Games منتشر شود.

نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا قادر است طرفداران بازی‌های کلاسیک و بازی Shovel Knight را راضی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.