دانلود بازی Cyber Shadow برای PC
دانلود بازی Cyber Shadow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cyber Shadow برای PC

پارسی گیم 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
9,870 بازدید

دانلود بازی Cyber Shadow برای کامپیوتر

بازی‌هایی که تمرکز اصلی آن‌ها بر عکس‌العمل سریع بازیکن برای پیشروی و پشت سر گذاشتن موانع است همواره طرفداران خاص خود را داشته‌اند. این بازی‌ها دقت و تمرکز بالای شما به‌عنوان بازیکن را می‌طلبند و در عین سخت بودن، لذت‌بخش و چالش‌برانگیز هستند. بازی Cyber Shadow از استودیو Mechanical Head Studios یکی از همین عناوین جذاب است. در بازی شما در آینده‌ای دور که ربات‌ها و هوش مصنوعی جهان را در تصرف خود دارند هستید و به‌عنوان یک نینجای حرفه‌ای تلاش می‌کنید تا از این راز پرده بردارید و دنیا را به روال عادی خودش برگردانید.

در ابتدا مانند تمامی عناوین مشابه این بازی، قابلیت‌های چندانی ندارید و روند بازی آهسته‌تر است اما هر چه به مراحل بالاتر پیشروی می‌کنید، هیجان و سرعت بازی بیشتر می‌شود و همین‌طور چالش‌های بیشتری سر راهتان قرار می‌گیرد که باید عکس‌العمل خود را سریع‌تر کنید. مراحل بازی هرکدام به‌مرور سخت‌تر می‌شوند و در انتها نیز باید با Boss منحصربه‌فرد هر مرحله مبارزه کنید که شاید چالش‌برانگیزترین قسمت هر مرحله باشد. در جای‌جای مراحل نیز نقاطی برای ذخیره‌سازی بازی ایجادشده‌اند و با پرداخت مقداری از طلایی که داخل بازی به دست می‌آورید، می‌توانید در صورت مرگ دوباره ازآنجا ظاهر شوید و ازآنجاکه قطعاً دفعات زیادی خواهید مرد، بسیار کارآمد ظاهر خواهند شد. در برخی قسمت‌ها اجازه استفاده از وسایل نقلیه رادارید که سرعت شمارا چند برابر و هیجان بازی را بسیار بیشتر می‌کند همچنین قدرت‌های جدیدی که قهرمان شما به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند مراحل را جذاب‌تر و پویاتر می‌کند و مسیرهای مختلفی برای تکمیل پیش روی شما می‌گذارد.

موسیقی بازی نیز در کنار گیم پلی جذاب شمارا میخکوب می‌کند و باعث می‌شود از تمامی لحظه‌های خود در بازی لذت فزاینده ببرید و هرکدام از آن‌ها برایتان به‌یادماندنی شود. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که کنترل کردن کاراکتر بازی بسیار ساده و روان است و فقط عکس‌العمل‌های شما است که فرق بین مرگ و زندگی را ایجاد می‌کند. اگر به سبک بازی‌های پرهیجان دوبعدی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cyber Shadow با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: 2.0GHz or more, 32-bit
Memory: 1 GB RAM
Graphics: ATI Radeon X1300 / Nvidia GeForce 6600 GT / Intel HD 3000 or better
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The world has been taken over by the evil Dr. Progen and his merciless synthetic army. A desperate plea for help sets Shadow, the sole survivor of his clan, on one last mission to uncover what started the path to perpetual ruin. Your robotic companion, L-Gion, is your only guide through the ruins of Mekacity. How far will Shadow go to protect his clan and the one he loves? Is there more to their bond than meets the eye? Only you can unlock the secrets to your clan’s ancient powers. Hurry before you run out of time! The road to redemption awaits in Cyber Shadow, the quintessential Ninja Action game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.