دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای PC
دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای PC

پارسی گیم 1 دی 1400 بدون دیدگاه
2,869 بازدید

دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon برای کامپیوتر

اگر طرفدار بازی‌های ماجرایی دوبعدی باشید، قطعاً نام عنوان Shovel Knight را شنیده‌اید. این شوالیه بامزه با سلاح متفاوتش که یک بیل ساده بود، درگیر ماجراجویی‌های جذاب و مهیجی شد که تا مدت‌ها در یاد و خاطره ما می‌ماند. به‌تازگی استودیو Yacht Club Games عنوانی جدید را با محوریت همین شخصیت روانه بازار کرده که تلفیقی از سبک‌های معمایی، ماجرایی و اکشن را با مبارزات تاکتیکی به خورد شما می‌دهد. بازی Shovel Knight Pocket Dungeon عنوانی است که با وجود ساده بودن، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

شما در این بازی شوالیه محبوب بیل‌زن خود را در کنار کاراکتر جدیدی به اسم Puzzle Knight همراه می‌کنید که در واقع استاد طراحی مراحل و معماهای بازی است. گیم پلی بازی بسیار ساده بوده اما به شکلی سرگرم‌کننده طراحی شده است. شما باید وارد اتاق‌های مختلفی از بازی شوید، با موجودات شرور بجنگید و توسط تجهیزات و آیتم‌هایی که به دست آورده‌اید، برای چالش‌های سخت‌تر آماده شوید. برای پیروزی در مبارزات باید تاکتیک‌های جذاب و متفاوتی را در هر راند پیاده‌سازی کنید زیرا هر دشمن، مدل خاصی از مبارزه را می‌طلبد.

آیتم‌های آشنای زیادی از بازی Shovel Knight در این عنوان حضور دارد تا خاطراتتان با شوالیه بیل‌زن زنده شود. حالت‌های زیادی برای بازی وجود دارد، بخش اصلی Adventure Mode نام داشته که روایت داستانی را در دل خودش جای داده است، بخش‌های دیگری مانند 2 Player Competitive که دو بازیکن مقابل هم قرار می‌گیرند و چالش‌های روزانه نیز مهمان شما خواهد بود. اگر می‌خواهید ماجراجویی‌هایی جذاب و بامزه را در دنیایی دوبعدی تجربه کرده و از آن لذت ببرید، بازی Shovel Knight Pocket Dungeon را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Shovel Knight: Treasure Trove و Human Fall Flat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shovel Knight Pocket Dungeon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Processor: 2 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 mb video memory
Storage: 330 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Delve with Shovel Knight into the depths of the Pocket Dungeon in an action-packed puzzle adventure mashup like none other! Join your mysterious guide Puzzle Knight as you shovel through scads of foes, procure new equipment, and battle bosses both familiar and new. Explore a tale with endless twists and turns, quest as your favorite heroes, and even challenge a friend for fast-paced head-to-head competition in Shovel Knight Pocket Dungeon!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.