دانلود بازی Shovel Knight Dig برای PC
دانلود بازی Shovel Knight Dig برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shovel Knight Dig برای PC

پارسی گیم 16 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,299 بازدید

دانلود بازی Shovel Knight Dig برای کامپیوتر

اگر طرفدار بازی‌های ماجرایی دوبعدی باشید، قطعاً نام عنوان Shovel Knight را شنیده‌اید. این شوالیه بامزه با سلاح متفاوتش که یک بیل ساده بود، درگیر ماجراجویی‌های جذاب و مهیجی شد که تا مدت‌ها در یاد و خاطره ما می‌ماند. به‌تازگی استودیو Yacht Club Games عنوانی جدید را با محوریت همین شخصیت روانه بازار کرده که در سبک اکشن و Roguelike طراحی شده و با نام Shovel Knight Dig در دسترس طرفدارانش قرار گرفته است. برای نجات دنیا از پلیدی و تباهی در نقش Shovel Knight بار دیگر آماده شده و بیل وفادار خود را برای از بین بردن دشمنان آماده کنید.

داستان بازی بامزه طراحی شده و تقابل یک شوالیه جدید به نام Drill Knight را با کاراکتر شما روایت می‌کند. این مبارز جدید، آسایش را از شما گرفته و گنجینه‌ای که داشتید را به غارت برده است. حال شما باید به دنبال این گروه دریل به دست رفته و با بیل خود آن‌ها را ادب کنید! در طول ماجراجویی‌های خود به سرزمین‌های جدیدی سفر کرده، دشمنان بسیاری را از بین برده و به گنجینه‌های ارزشمندی دست پیدا خواهید کرد تا در نهایت آنجا را از تباهی نجات دهید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین دید از بغل و با گرافیک دوبعدی زیبایی طراحی شده که تجربه آن می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم نگه دارد. اغلب بازی به مبارزات اکشن، پلتفرمینگ و گشت و گذار در محیط مراحل خلاصه می‌شود و وجود عناصر Roguelike تجربه آن را چالش‌برانگیزتر هم کرده است. با پیشروی در بازی، قدرت‌های بیشتری به دست آورده و امکان ارتقا قابلیت‌ها و سلاح کاراکتر خود را نیز خواهید داشت. وجود عناصر کلاسیک و معروف بازی Shovel Knight در این عنوان که طنز قوی دارد از دیگر ویژگی‌هایی است که تجربه این بازی اکشن را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cult of the Lamb و Skul: The Hero Slayer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shovel Knight Dig برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.1 ghz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 500MB Video Memory
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.1 ghz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB Video Memory
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

When Drill Knight and his dastardly digging crew blast apart Shovel Knight’s peaceful campsite and steal his loot, he grabs his trusty Shovel Blade and starts tunneling after them!
Meet new friends and foes, visit strange lands, and outfit yourself in your quest to keep the entire land from collapsing underfoot! Jump, slash, and dig your way down an ever-changing chasm of mystery in Shovel Knight Dig, an all-new Shovel Knight adventure!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.