بازی MLB The Show 22
محمد صادق شجاعی

بازی MLB The Show 22 در روز اول انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

محمد صادق شجاعی 13 بهمن 1400 بدون دیدگاه
134 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، برای دومین سال متوالی، بازی MLB The Show 22 در روز اول انتشار از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

سری MLB: The Show یکی از مجموعه‌های ورزشی است که به عنوان شبیه‌ساز ورزش بیسبال عمل می‌کند. بازی MLB The Show 22 تازه‌ترین اثر این سری است که استودیو San Diego وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به عنوان ناشر عمل خواهد کرد. سری MLB The Show همواره به عنوان یکی از مجموعه‌های انحصاری پلتفرم پلی استیشن محسوب می‌شد. اما این روند در قالب بازی MLB The Show 21 تغییر کرد. برای اولین بار در تاریخ، اثری از مجموعه مذکور روی ایکس باکس نیز منتشر شد. حال شرکت سونی قصد دارد این روند را در قالب بازی MLB The Show 22 تکرار کند. به این ترتیب از روز اول انتشار، این اثر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. همچنین این اثر برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مبلغ 60 دلار نسخه استاندارد بازی MLB The Show 22 را برای کنسول‌های نسل قبل خریداری کنند. نسخه نسل فعلی به میزان 10 دلار گران‌تر بوده و برای خرید آن باید مبلغ 70 دلار پرداخت کنید. همچنین برای خرید اثر مذکور روی کنسول Nintendo Switch لازم است مبلغ 60 دلار پرداخت کنید. شرکت سونی قصد دارد نسخه کالکتور تازه‌ترین بازی سری MLB The Show را در روز چهار‌شنبه معرفی کند. بازی مذکور از ویژگی Cross-Platform و Cross-Save پشتیبانی می‌کند. وجود ویژگی کراس پلتفرم بدان معنا است که کاربران پلتفرم‌های دیگر می‌توانند در کنار یکدیگر به تجربه اثر مذکور بپردازند. همچنین به لطف ویژگی کراس سیو، پیشرفت شما ذخیره شده و روی پلتفرم‌های مختلف می‌توانید بازی خود را ادامه دهید.

بازی MLB The Show 22

بازی MLB The Show 22 برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

شرکت سونی در رابطه با خارج کردن سری MLB: The Show از انحصار‌ کنسول‌های پلی استیشن و اضافه شدن به سرویس Xbox Game Pass، اعلام کرده است که این تصمیم توسط مالک لایسنس MLB انجام شده است. پیش از انتشار بازی MLB The Show 21، یکی از نمایندگان پلی استیشن در مصاحبه با رسانه Inverse گفت: «به عنوان بخشی از اهداف امسال، MLB تصمیم گرفت که این اثر را برای طیف گسترده‌تری از بازیکنان و طرفداران بسیبال ارائه کند. این تصمیم فرصتی منحصر به فرد در اختیار سری MLB The Show قرار می‌دهد تا خود را به عنوان برند برتر بازی‌های ویدیویی شبیه‌ساز بسیبال اثبات کند».

بازی MLB The Show 22 در تاریخ 5 آوریل (16 فروردین 1401) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد اضافه شدن این بازی در روز اول انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید یا ترجیح می‌دهید این اثر را روی کنسول‌های پلی استیشن تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.