علی رحمانیان

عرضه‌ی بازی MLB The Show 21 برای گیم پس به تصمیم سونی انجام نگرفته است

علی رحمانیان 19 فروردین 1400 بدون دیدگاه
362 بازدید

ایکس باکس هفته‌ی گذشته اعلام کرد که بازی انحصاری سونی یعنی MLB The Show 21 در تاریخ 31 فروردین (20 آوریل) برای کاربران ایکس باکس گیم پس منتشر خواهد شد و این خبر در نوع خود جالب بود، چراکه سری بازی‌های بیس‌بال محور این مجموعه از سال 2006 و حتی از زمان کنسول‌های PS2 و PSP در انحصار پلی استیشن بوده است. بازی MLB The Show 21 قرار است باقیمت 60 و 70 دلار برای کنسول‌های PS4 و PS5 عرضه شود این درحالی‌ است که بازیکنان کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند آن را به‌صورت رایگان تجربه کنند. حال شرکت سونی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که عرضه‌ی این بازی برای گیم پس به تصمیم لیگ برتر بیس‌بال آمریکا (MLB) انجام‌گرفته است و خود آن‌ها نقش مستقیم در این تصمیم نداشته‌اند.

یکی از نمایندگان پلی استیشن در این مورد گفته است: «یکی از اهداف امسال MLB برای سال جاری این بود که این فرنچایز را در اختیار بازیکنان و طرفداران بیس‌بال بیشتری بگذارد. این تصمیم موقعیت خوبی را برای MLB فراهم می‌کند که به‌عنوان سازنده‌ی اصلی بازی‌های بیس‌بال، جایگاه خود را محکم‌تر کند».

PlayStation GamePass

طبق گزارش‌های رسانه‌ی Inverse، مایکروسافت مبلغ قابل‌توجهی را برای اضافه کردن MLB The Show 21 به سرویس گیم پس پرداخت کرده است و یکی از دلایل موافقت MLB با این موضوع، بالا بودن میزان خریدهای درون برنامه‌ای در بازی‌هایی مثل FIFA و Madden NFL بوده است. ظاهراً چند سال گذشته شرکت سونی قراردادی را با MLB امضا کرده بود که به این شرکت اجازه‌ی انتشار فرانچایز MLB The Show را بر روی پلتفرم‌های دیگر می‌داد و سونی دیگر اختیار کامل بازی‌های این مجموعه را در دست ندارد. عرضه‌ی بازی MLB The Show 21 برای گیم پس فرصت خوبی برای بازیکنان ایکس باکس است که برای اولین بار از یک تجربه‌ی بیس‌بال ناب لذت ببرند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.