دانلود بازی Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition برای PC
دانلود بازی Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition برای PC

پارسی گیم 2 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,418 بازدید

دانلود بازی Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition برای کامپیوتر

بازی سرگرم کننده Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition یک اثر اکشن و ماجراجویی اول شخص و جذاب است که در دنیایی با مضمون دزدان دریایی اتفاق می‌افتد و به بازیکنان یک تجربه منحصر به فرد و غیر خطی را ارائه می‌دهد. به عنوان قهرمان داستان، جک، بازیکنان برای انجام یک وظیفه مهم یعنی پراکنده کردن خاکستر دوست عزیزشان دونالد، سفری به جزیره مرگ را آغاز می‌کنند. با این حال، پس از ورود، جک به سرعت متوجه می‌شود که فرار از جزیره آن‌طور که ابتدا فکر می‌کرد ساده نخواهد بود. این جزیره اسرار بسیار زیادی را درون خود پنهان کرده و شما را در رمز و راز خود غرق می‌کند.

Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition بازیکنان را با جزیره‌ای مرموز آشنا می‌کند که پر از شخصیت‌های جذاب است که هر کدام انگیزه‌ها و برنامه‌های خود را دارند. اعتماد به کالای گران‌بهایی تبدیل می‌شود و جک در این محیط خطرناک حرکت می‌کند که هر تصمیمی می‌تواند به یک نتیجه متفاوت منجر شود. با وجود عناصر سفر در زمان در روایت، بازیکنان باید اسرار جزیره مرگ را کشف کنند و بفهمند که چگونه از تله زمانی آن رها شوند. یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های بازی، ارائه روایت غیرخطی آن است که بازیکنان را تا آخر درگیر می‌کند. شما می‌توانید ساعت‌ها درگیر این دنیای بسیار عمیق شوید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی شبیه‌ساز سفر در زمان واقعی آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد زمان را به نفع خود دست‌کاری کنند. این بازی دارای چندین پایان است و تضمین می‌کند که هر بازی یک تجربه تازه و هیجان انگیز را ارائه می‌دهد. گرافیک خیره‌کننده دنیای دزدان دریایی را زنده کرده و بازیکنان را در فضای غنی آن غرق می‌کند. صداپیشگی حرفه‌ای به شخصیت‌ها عمق می‌بخشد و تجربه همه‌جانبه را بیشتر می‌کند. طراحی جهان باز و زمان محور بازی، کاوش و آزمایش را تشویق می‌کند، در حالی که مجموعه‌ای از معماها و ارجاعات به آثار هنری محبوب، لایه‌هایی از پیچیدگی را به گیم پلی اضافه می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oblivion Override و Anomaly Agent را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Timeloop Sink Again Beach Enhanced Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Q9450 @ 2.6GHz or AMD Phenom II X6 @ 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 or AMD Radeon 7750
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Q9450 @ 2.6GHz or AMD Phenom II X6 @ 3.3 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Jack sails to Death Island to scatter the ashes of his friend Donald. Immediately upon arrival, Jack realizes that he will not be able to get off the island so easily. All residents and guests of Death Island are ambiguous characters. Which of them can be trusted?
Sink Again Beach is a first-person, single-player, action adventure game about pirates. In the game you will find a fun non-linear adventure with time travel lasting 2-4 hours. The chronology of the passage of the game in this case depends only on you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.