بازی Mortal Kombat 11
محمد صادق شجاعی

بازی Mortal Kombat 12 توسط یکی از اعضای تیم تولید فاش شد

محمد صادق شجاعی 10 بهمن 1400 بدون دیدگاه
766 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یکی از اعضای استودیو NetherRealm به نام جاناتان آندرسن، تصویری را در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر و به سرعت پاک کرد که به بازی Mortal Kombat 12 ارتباط دارد.

استودیو ندررلم، یکی از مهم‌ترین استودیو‌های بازی‌سازی است که به واسطه ساخت سری Mortal Kombat و Injustice شناخته می‌شود. تازه‌ترین اثر این استودیو تحت عنوان بازی Mortal Kombat 11 در سال 2019 منتشر شد. استودیو NetherRealm برای مدتی از این اثر پشتیبانی کرد. اما در نهایت در ماه جولای سال گذشته اعلام شد که پشتیبانی استودیو ندررلم از بازی مورتال کامبت 11 به پایان رسیده و این استودیو تمام تمرکز خود را معطوف به پروژه بعدی‌اش کرده است. بازی جدید استودیو مذکور هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و این امر سوالات زیادی را به وجود آورده است. اد بون، مدیر نو‌آوری استودیو NetherRealm اخیرا اعلام کرد که این استودیو هنوز برای صحبت در مورد پروژه تازه‌اش آماده نیست.

با این حال، به نظر می‌رسد که شرایط در حال تغییر بوده و بالاخره بازیکنان می‌توانند متوجه شوند استودیو ندررلم در حال ساخت چه اثری است. جاناتان اندرسن، مدیر تولید ارشد استودیو NetherRealm، اخیرا تصویری از میز کارش را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است. در این تصویر می‌توانید آثار هنری مختلفی از بازی‌های استودیو ندررلم را مشاهده کنید. اما طولی نکشید که افراد ریز‌بین متوجه فایلی به نام MK12_Mast روی صفحه کامپیوتر جاناتان اندرسن شدند. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده در صفحه توییتر مدیر تولید ارشد استودیو NetherRealm را مشاهده کنید:

بازی Mortal Kombat 12

تصویر بازی Mortal Kombat 12 ممکن است یک شوخی باشد

جاناتان اندرسن پس از این کشف مخاطبین به سرعت توییت خود را حذف کرد. تعدادی از افراد باور دارند که این اقدام او یک شوخی بوده و وی عمدا این تصویر را منتشر کرده است. یکی از دلایل کاربران توییتر برای این ادعا، بخشی از متن ایمیلی است که روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. در این متن آمده است: «طرفداران ما برای دریافت کوچک‌ترین اطلاعات اینترنت را زیر و رو می‌کنند». همچنین در ادامه از جاناتان اندرسن خواسته شده است که «در قبال این دست اطلاعات دقت بیشتری شود».

در حال حاضر مشخص نیست، تصویر منتشر شده از سوی مدیر تولید ارشد استودیو NetherRealm عمدی بوده یا او به صورت غیر‌عمدی خبر ساخت بازی Mortal Kombat 12 را فاش کرده است. با این حال در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی منتشر شده که ادعا می‌کنند بازی بعدی استودیو ندررلم، دوازدهمین بازی اصلی از سری مورتال کامبت است.

نظر شما در مورد احتمال ساخت و انتشار بازی Mortal Kombat 12 چیست؟ آیا برای تجربه بازی جدیدی از سری Mortal Kombat لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.