بازی UFL
هادی اسماعیل‌زاده

بازی UFL با هدف رقابت با فیفا و PES رونمایی شد

هادی اسماعیل‌زاده 4 شهریور 1400 بدون دیدگاه
7,129 بازدید

استودیو Strikerz Inc از یک تجربه فوتبالی رایگان برای کنسول‌ها به نام بازی UFL رونمایی کرده است. این عنوان که با استفاده از موتور Unreal Engine توسعه یافته است، به نظر می‌رسد که به دنبال ورود به یک فضای رقابتی است که در حال حاضر، بین مجموعه‌های فیفا و Pro Evolution Soccer که اخیراً با نام eFootball تبدیل به یک بازی رایگان شده، وجود دارد.

بازی UFL که به عنوان «یک لیگ فوتبال جهانی آنلاین انقلابی» معرفی شده است، به لطف مشارکت با FIFPRO، لایسنس حدود 5000 بازیکن را در اختیار دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد باشگاه خود استفاده کنید. در حالی که برند تجاری و ورزشگاه وستهم یونایتد در تریلر بازی نشان داده شد، هنوز هیچ خبر دیگری در مورد مجوزهای جداگانه باشگاه و لیگ وجود ندارد. متأسفانه هنوز هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه بازی نیز در دست نیست.

این بازی از سال 2016 در دست توسعه قرار دارد و از شرکت تجزیه‌وتحلیل ورزشی InStat برای «ارائه اطلاعات دقیق و آمار به‌روز تمام بازیکنان» استفاده خواهد کرد. مانند بازی جدید GOALS که در اوایل ماه اوت به عنوان یکی دیگر از مدعیان عرصه شبیه‌سازی فوتبال معرفی شد، تمرکز بازی UFL بر ارائه یک تجربه رقابتی عادلانه است. این یک تلاش واضح برای جذب بازیکنان ناراضی فیفا است که اغلب از پیش‌بینی‌ناپذیر بودن گیم پلی این سری و تأثیر شدید هوش مصنوعی بر آن شکایت دارند.

بازی UFL رقیب فیفا

ویژگی‌های بازی UFL از دید سازندگان بازی

استودیو Strikerz Inc در بیانیه مطبوعاتی خود در مورد ویژگی‌های بازی گفت:

بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و ما به طور مرتب ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را بدون پرداخت اجباری یا هزینه سالانه اضافه می‌کنیم. بازی به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه‌ای عادلانه ارائه دهد که در آن مهارت حرف اول را بزند و امکان پرداخت پول برای برنده شدن، وجود نداشته باشد.

یوجین ناشیلوف (Eugene Nashilov)، مدیرعامل استودیو Strikerz Inc در خصوص بازی می‌گوید:

ما از طرفداران فوتبال و جزوی از گیمرهای پرشور و هیجان هستیم؛ سال‌هاست که بازی‌های ویدئویی فوتبال را تجربه می‌کنیم و دقیقاً می‌دانیم که مردم می‌خواهند در یک شبیه‌ساز فوتبال، چه چیزی را تجربه کنند. ما می‌خواهیم بازی‌های ویدئویی فوتبال را از پایه بازسازی کنیم که یک تجربه نو، هیجان‌انگیز و عادلانه را به بازیکنان سراسر جهان ارائه دهد.

می‌توان گفت که بازی UFL در بازه زمان جالبی برای بازی‌های فوتبال معرفی شده است. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی فیفا 22، تصمیم کونامی برای رایگان کردن بازی eFootball و معرفی بازی GOALS با ادعای ارائه یک بازی فوتبال رقابتی و متمرکز بر اصول ورزشی، باید گفت که بازی UFL باید با رقبای زیادی دست‌وپنجه نرم کند.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.