بازی GTA Online
یحیی رحیمی

کارتل مواد مخدر مکزیک از GTA Online برای جذب اعضای جدید استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
553 بازدید

کارتل‌های مواد مخدر مکزیک طبق جدیدترین تحقیقات پلیس از بازی GTA Online به منظور جذب اعضای جدید و رد و بدل پیام استفاده کرده‌اند. پلیس مکزیک سال گذشته گزارش داد که مافیا مواد مخدر در حال فعالیت داخل جی تی آنلاین است و حال مدارک رسمی، مبنی بر حضور خلاف‌کاران در بخش آنلاین GTA V کشف شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، پلیس مکزیک موفق به یافتن چندین بازی‌کننده جوان شده است که از طریق GTA Online به عضویت مافیا مواد مخدر مکزیک درآمده‌اند و در منزل به جذب اعضای جدید و رد و بدل کردن مواد مخدر پرداخته‌اند. مجله فوربز گزارش داده است که مأموران فدرال ایالات متحده آمریکا موفق به یافتن باند جذب اعضای جدید کارتل مواد مخدر در بازی جی تی ای آنلاین شده‌اند. اعلام این خبر توسط پلیس آمریکا، صحت گزارش‌های پیشین پلیس مکزیک را تائید کرد.

پلیس مرزی ایالت آریزونا در آبان ماه سال گذشته در حین بازرسی از یک خودرو جیپ، موفق به یافتن 60 کیلوگرم متامفتامین شد. این ماده روان‌گردان که در بازار سیاه با نام «شیشه» شناخته می‌شود؛ دارای اهداف تفریحی و مخدری بسیار قوی است. هنگامی‌که مأموران مرزی از راننده به نام آلیسا ناوارو بازجویی می‌کنند؛ او نحوه پیوستن به کارتل مواد مخدر مکزیک را بخش آنلاین GTA V اعلام می‌کند.

بازی GTA Online بخش آنلاین GTA V

GTA Online محفل جدید کارتل‌های مواد مخدر

این راننده گفته است که او سال گذشته در بازی GTA Online با فردی به نام «جورج» آشنا شده است. صحبت‌های آن‌ها در اپ اسنپ‌چت ادامه پیدا می‌کند و پس از مدتی به‌صورت حضوری در شهر فینیکس آمریکا ملاقات می‌کنند. مظنون اصلی پرونده گفته است که جورج از او خواسته است تا نقش راننده را داشته باشد و محموله‌های لوازم الکترونیکی را حمل کند تا در مکزیک فروخته شوند. هزینه هر سفر هم حدود دو هزار دلار اعلام شده که کم و زیاد بودن آن بستگی به وزن محموله داشته است.

بازجویان فدرال موفق به یافتن پیام‌های اسنپ‌چت این فرد شده‌اند. فردی با نام مستعار جورج، قول «پول بسیار زیاد» را داده است و همچنین پیشنهاد کرده است که از یک اتومبیل مخصوص استفاده شود. به نظر می‌رسد که خودرو جیپ قیدشده، همان اتومبیل مخصوصی است که این فرد به آن اشاره می‌کند. روند جذب اعضای جدید در بازی جی تی آنلاین رخ داده است و این فرد، بازی‌کنان مختلفی را از این طریق جذب کرده است.

نکته مهم آن است که مظنون فکر می‌کرده است که لوازم الکترونیکی را جابه‌جا می‌کند؛ اما گروه‌های مواد مخدر با پنهان کردن مواد میان این تجهیزات، اعضای جدید را فریب می‌دهند. فوربز گزارش داده است که کارتل‌های مختلف با کودکان حاضر در GTA Online ارتباط برقرار کرده‌اند و به خطرات بازی‌های آنلاین برای کودکان اشاره کرده است. مجله فوربز هشدار می‌دهد که نیازمند قوانین سفت و سختی برای برخورد با چنین افرادی است و بازی‌های آنلاین از جمله بخش آنلاین GTA V‌ و ماینکرافت باید از چنین افرادی پاک شوند.

در خبر دیگری از جی تی ای آنلاین، سرنوشت مایکل در داستان GTA V مشخص شده است و باگ عجیبی باعث ریش درآوردن بازیکنان زن GTA‌ شد.

منبع: Forbes

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.