نسخه نسل نهم بازی GTA Online جی تی آنلاین
محمد صادق شجاعی

راک استار مشکل مهاجرت به نسخه نسل نهم بازی GTA Online را رفع می‌کند

محمد صادق شجاعی 25 اسفند 1400 بدون دیدگاه
271 بازدید

آن دسته از بازیکنان جی تی ای آنلاین که از نسل هشتم به کامپیوتر مهاجرت کرده‌اند، قادر به انتقال پیشرفت خود به نسخه نسل نهم بازی GTA Online نیستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت راک استار اعلام کرده که این مشکل رفع شده است.

شرکت Rockstar بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، نسخه نسل نهم بازی GTA V را منتشر کرده است. این نسخه در کنار بهبود‌های گرافیکی، حاوی محتوا‌های جدید و تازه برای بازی GTA Online است. کاربران کنسول‌های نسل قبل می‌توانند پیشرفت‌های خود را به نسل فعلی منتقل کنند. لازم به ذکر است که این اقدام یک مسیر یک‌طرفه است. این بدان معناست که پروفایل شما دیگر در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس قابل دسترسی نیست.

عبور از نسل هشتم و ورود به نسل نهم برای کاربران کنسول‌های خانگی بدون مشکل است. اما این شرایط برای آن دسته از بازیکنانی که پیشرفت خود را از نسل هشتم به کامپیوتر منتقل کرده‌اند، صادق نیست. این دسته از افراد قادر به مهاجرت به کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس سری ایکس نیستند. خوشبختانه این مشکل چندان پایدار نبوده است.

شرکت راک استار در قالب یک توییت از رفع این مشکل خبر داده است. بر این اساس، بازیکنان جی تی ای آنلاین که پیش از این حساب کاربری خود را از پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به کامپیوتر منتقل کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند بدون مشکل به نسل نهم مهاجرت کنند.

نسخه نسل نهم بازی GTA Online جی تی آنلاین

کاهش چشمگیر لودینگ در نسخه نسل نهم بازی GTA Online

مهاجرت به نسخه نسل نهم GTA Online تنها در دسترس بازیکنانی قرار می‌گیرد پیش از این پروفایل خود را از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به کامپیوتر منتقل کرده باشند. در نتیجه کسانی که تنها روی کامپیوتر بازی GTA Online را تجربه کرده باشند، قادر به مهاجرت به کنسول‌های PS5، Xbox Series S و Xbox Series X نیستند.

در حال حاضر می‌توانید نسخه نسل نهم بازی جی تی ای 5 را روی کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس با پرداخت مبلغ 20 دلار خریداری کنید. بازی جی تی ای آنلاین روی این پلتفرم با قیمت 10 دلار به فروش می‌رسد. در مقابل کاربران کنسول پلی استیشن 5 می‌توانند بازی جی تی ای 5 را در ازای پرداخت مبلغ 10 دلار به دست بیاورند. این دسته از بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان بازی GTA Online را تجربه کنند. این تخفیف‌ها تا تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) ادامه خواهد داشت.

نظر شما در مورد رفع مشکل مهاجرت به نسخه نسل نهم بازی GTA Online چیست؟ آیا این امر تجربه شما را نیز با مشکل رو‌به‌رو کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.