بازی Knights Of The Old Republic
یحیی رحیمی

بازی جدید Star Wars: Knights Of The Old Republic خارج از EA ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
207 بازدید

بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic یکی از محبوب‌ترین عناوین مجموعه جنگ ستارگان است که استودیو BioWare تابه‌حال ساخته است. بازی جنگ ستارگان شوالیه‌های عهد قدیم از جمله بهترین بازی‌های سبک MMO است که ریمستر آن قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شود. بنابر آخرین اخبار بازی، بازی جدیدی از این مجموعه در حال ساخت است و استودیو بایوور و EA، سهمی در توسعه آن نخواهند داشت.

این خبر توسط یکی از اینسایدرهای جنگ ستارگان به نام بسپین بولتین (Bespin Bulletin) منتشر شده که تابه‌حال اطلاعات زیادی از بازی ‌های Star Wars منتشر کرده است. او گزارش داده است که چندین پروژه از دنیای جنگ ستارگان در حال تولید هستند که از جمله آن‌ها باید به سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. او فهرستی بلندبالا از عناوین جدید این مجموعه را چند سال پیش منتشر کرده بود.

بولتین در پادکست اخیر به بازی جدید مجموعه Star Wars: Knights Of The Old Republic پرداخته است و مدعی است که این اثر توسط یک استودیو خارجی توسعه داده می‌شود. او اسم استودیو را اعلام نکرده است؛ اما الکترونیک آرتز ناشر این اثر جدید نخواهد بود. شرکت EA برای مدت‌ها حق امتیاز ساخت بازی های جنگ ستارگان را در اختیار داشت و به‌تازگی این امتیاز، در اختیار دیگر استودیوها قرار گرفته است. بازی Star Wars Eclipse از جمله عناوین تازه‌ای است که توسط استودیوی فرانسوی Quantic Dream توسعه داده می‌شود. گفتنی است EA سهمی در بازسازی Knights Of The Old Republic ندارد.

بازی جدید Star Wars: Knights Of The Old Republic

EA در فرایند ساخت Knights Of The Old Republic شرکت نمی‌کند

این افشاگر معروف به صحبت‌های جیسون شریر استناد کرده و گفته است که «هیچ‌کس نمی‌تواند اسم استودیو را حدس بزند». وی در ادامه گفت که ساخت بازی جدید Star Wars: Knights Of The Old Republic حتمی است و او تحقیق زیادی در این مورد انجام داده و نتیجه آن کنار رفتن الکترونیک آرتز بوده است. فعلاً نمی‌توانیم در مورد استودیو توسعه‌دهنده حدس بزنیم و این بدین معنی است که شرکت لوکاس‌فیلم، توسعه بازی جدید شوالیه‌های عهد قدیم را به گروه تازه‌ای سپرده و بایوور در فرایند توسعه شرکت ندارد.

تولیدکننده سابق BioWare اخیراً به وضعیت نامناسب استودیو و فشار بیش از حد اشاره کرده که انتشار نامناسب بازی Anthem باعث تغییر تصمیمات EA در قبال استودیو شده است. EA همچنان به ساخت بازی‌های جنگ ستارگان ادامه می‌دهد و شایعاتی در مورد معرفی Jedi Fallen Order 2 در ماه‌های آینده منتشر شده است.

مانند همیشه باید بگوییم که ادعای مطرح‌شده یک گمانه‌زنی بی‌اساس است و ممکن است به واقعیت تبدیل نشود. یکی دیگر از افشاگران به نام نیت نجدا (Nate Najda) گفته است که اسم استودیو توسعه‌دهنده بازی جدید را می‌داند؛ اما ممکن است بسیاری اسم آن را نشنیده باشند. منتظر خبرهای رسمی باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.