Star Wars Knights of the Old Republic
مهدی ملکی

احتمالاً نسخه جدیدی از Star Wars: Knights of the Old Republic تحت توسعه قرار دارد

مهدی ملکی 6 بهمن 1399 بدون دیدگاه
463 بازدید

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic و دنباله آن از محبوب‌ترین عناوین ویدیوگیم تاریخ مجموعه Star Wars به شمار می‌روند که به طور گسترده مورد تحسین کاربران و منتقدان قرار گرفتند. با این حال توسعه نسخه‌های بعدی آن توسط الکترونیک آرتز کاملاً به مسیر دیگری هدایت شد و حال به نظر می‌رسد که رقبای زیادی برای رقابت حاضر شده‌اند.

بسپین بولتین که پیش‌تر به واسطه افشای موارد بسیار ازسری Star Wars، اعتبار زیادی دارد، به تازگی گزارش کرده که نسخه جدید Star Wars: Knights of the Old Republic در روند توسعه خود قرار گرفته است و از همه قابل توجه‌تر این که، اثر مذکور توسط استودیوهای الکترونیک آرتز تولید نمی‌شود. در حقیقت لوکاس فیلم گیمز مدتی پیش تایید کرد که جواز استفاده از مجموعه Star Wars دیگر به طور انحصاری در اختیار الکترونیک آرتز قرار ندارد و مدتی بعد هم اعلام شد که یوبی‌سافت کار روی یکی از نسخه‌های جدید آن را شروع کرده است.

star warsمنابع دیگر در این زمینه ادعا کرده‌اند که احتمالاً یوبی‌سافت سازنده نسخه دیگری باشد و پای استودیوهای دیگری هم در میان خواهد بود. همچنین مدتی پیش یکی دیگر از افشاگران این حوزه اشاره کرد که «استودیو مذکور چندان نام‌آشنا نیست و احتمالاً افراد زیادی آن را نشناسند». اگر بخواهیم این موضوع را در دسته حقایق بیفزاییم، پس از چند سال حکومت مطلق الکترونیک آرتز، اکنون به نظر می‌رسد که رقبای بسیار زیادی برای بهره‌گیری از این مجموعه قدیمی دست به کار شده‌اند. اگر واقعاً چنین رقابت عظیمی شکل بگیرد، کیفیت آثار احتمالاً با توجه به توسعه‌های همزمان چند اثر یک مجموعه به شدت صعودی شود. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.