ریمستر آنچارتد Uncharted: Legacy of Thieves
یحیی رحیمی

ریمستر آنچارتد برای PS5 اجازه انتقال فایل‌های ذخیره و تروفی‌ها را می‌دهد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
293 بازدید

ریمستر بازی آنچارتد 4 به همراه The Lost Legacy که در قالب کلکسیونی به نام Uncharted: Legacy of Thieves منتشر می‌شود؛ جدیدترین بازی استودیو ناتی‌داگ است. این بازی روز جمعه در دسترس مالکان پلی‌استیشن 5 قرار می‌گیرد و زمان انتشار نسخه کامپیوتر مشخص نیست. طبق آخرین اخبار بازی، بازی‌کنندگان قادر به انتقال تمامی فایل‌های ذخیره و تروفی‌های به دست آمده در نسخه پلی استیشن 4 خواهند بود و قرار نیست بازی را ابتدا شروع کنید.

بخش پرسش و پاسخ سایت پلی‌ استیشن، اکثر سؤالات مهم در مورد ریمستر آنچارتد 4 را پاسخ داده است. یکی از این سؤالات مربوط به انتقال فایل‌های ذخیره برای افرادی است که بازی را از طریق پلی استیشن پلاس دریافت کرده بودند. اگر عضو سرویس پلاس هستید، آنچارتد 4 مدتی پیش به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفت و در صورتی که نسخه جدید را برای پلی استیشن 5 خریداری کنید؛ تمام فایل‌های شما به بازی جدید انتقال پیدا خواهد کرد.

قیمت دیسک بازی Uncharted: Legacy of Thieves، پنجاه دلار اعلام شده است و افرادی که نسخه پلی استیشن 4 را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت 10‌ دلار، ریمستر آنچارتد را دریافت کنند. در صورتی که دیسک نسخه PS4 را خریده‌اید، باید هر بار که می‌خواهید ریمستر بازی را دانلود یا اجرا کنید؛ دیسک را وارد کنسول کنید. افرادی که نسخه دیجیتال کنسول پلی استیشن 5 را خریداری کرده‌اند، قادر به استفاده از تخفیف نخواهند بود و باید مبلغ کامل را بپردازند.

ریمستر آنچارتد Uncharted: Legacy of Thieves

ریمستر آنچارتد برای کامپیوتر دیرتر منتشر می‌شود

گفتنی است افرادی که بازی آنچارتد 4 را از طریق سرویس پلاس دریافت کرده‌اند؛ قادر به خرید بازی Uncharted: Legacy of Thieves با پرداخت 10 دلار نخواهند بود. سونی این پیشنهاد را تنها برای افرادی ارائه داده که قبلاً، بازی را خریداری کرده‌اند. دریافت آنچارتد به‌صورت رایگان، تأثیری روی قیمت نهایی نخواهد گذاشت. سونی برای ساکنان کشورهای بریتانیا، ایالات‌متحده، استرالیا و نیوزیلند هم پیشنهاد جالبی مطرح کرده و افرادی که کلکسیون جدید را در این کشورها خریداری کنند؛ بلیت سینما برای تماشا فیلم سینمایی آنچارتد را دریافت خواهند کرد.

نسخه کامپیوتر ریمستر آنچارتد 4 توسط استودیو Iron Galaxy پورت می‌شود و ناتی‌داگ، دخالتی در فرایند پورت بازی ندارد. سپردن بازی به یک استودیو همکار باعث شده تا نسخه کامپیوتر Uncharted: Legacy of Thieves دیرتر منتشر شود و ممکن است کیفیت آن با ریمستر PS5 متفاوت باشد. به تازگی حجم ریمستر آنچارتد و جزئیات گرافیکی نسخه کامپیوتر اعلام شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.