5th-birthday
پارسی گیم

پارسی گیم پنج ساله شد

پارسی گیم 13 شهریور 1396 7 دیدگاه
1,349 بازدید

سال دیگری فرا رسید و در آستانه شهریور ماه و در آخرین روزهای گرم تابستانی، دفترچه‌ی خاطرات به پایان پنجمین سالش رسید و پارسی گیم پنج ساله شد.

چند سال پیش بود که پارسی گیم از ایده‌های کوچک و بزرگ و شب‌بیداری‌ها خلق شد و شهریور ماه یادآوری می‌کند؛ روزی است پارسی گیم به عنوان یک رسانه‌ی فارسی در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی متولد شده است. البته ناگفته نماند که ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم اما نه در حسرت دیروزیم و نه در رویای فردا، امروز را داریم و امید به فردا و آینده‌ی بهتر. ما در این سال‌ها بالغ‌تر و بزرگ‌تر شده‌ایم و می‌خواهیم علاوه بر بهبود کیفیت محتوای سایت، بخش‌های بیشتری را پوشش دهیم تا به هدف اصلی‌مان یعنی “خلق نیازهای یک گیمر” برسیم.

در این یک سال گذشته که بعد از مشکلات سایت در خدمت شما عزیزان بودیم، توانستیم بیش از 1.2 میلیون نفر بازدیدکننده داشته باشیم که به‌صورت ماهیانه بیش از نیم میلیون بار از صفحات پارسی گیم دیدن می‌کنند. در یک سال اخیر بیش از هزار و صد مطلب نیز در سایت منتشرشده است.

در این چند ماه اخیر نیز بخش‌های جدیدی از جمله اخبار بازی، اخبار سخت افزار، راهنمای خرید محصولات و ایتم ویدئویی مورد انتظار ترین بازی ها به سایت اضافه شدند که شما عزیزان استقبال قابل قبولی از این بخش‌ها داشته‌اید. امید داریم در ششمین سالگی پارسی گیم عزیزمان، با همراهی شما کاربران و همراهان ما بخش‌های بیشتری را به سایت اضافه کنیم. همچنین ما در حال اماده‌سازی بخش‌های جدیدی هستیم که چند ماه آینده به سایت اضافه خواهند شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    جا داره تشکر کنم از سایت خوبتون, من هم به نوبه خودم تبریک میگم تولد ۵ سالگی سایت خوبتون رو و امیدوارم زین پس هم مثل گذشته با قدرت بیشتر در پناه خداوند تبارک و تعالی به سوی آینده پیش برید , امیدوارم لطف خدا همیشه شامل حالتون باشه تا بتونید به درجات بالاتری برسید, یا حق

    پاسخ دهید
  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام تبریک عرض میکنیم، واقعا بهترین هستید امیدوارم هرروز بهتر از دیروز باشید.
    با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    H.Q

    مهمان

    تبریک میگم واقعا سایت خوبی دارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hosein

    مهمان

    تبریک میگم واقعا سایت عالی دارید 😀

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Assassin

    مهمان

    من واقعا از پارسی گیم سپاس گذارم و تبریک عرض میکنم و امیدوارم هر روزتون بهتر از دیروز بشه از شما و همکارانتون خیلی متشکرم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام تولده 5سالگیتون مبارک .واقعا آفرین بر شما سایتتون خیلی جالبه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    تبریک میگم واقعا ممنون از زحماتتون

    پاسخ دهید