تولید GTA 6 بازی GTA VI
یحیی رحیمی

فاز پایانی تولید بازی GTA 6 ماه آینده آغاز می‌شود

یحیی رحیمی 10 اسفند 1402 1 دیدگاه
256 بازدید

جیسون شرایر، گزارشگر بلومبرگ مدعی است که تولید بازی GTA 6 در ماه آینده میلادی وارد مرحله پایانی خواهد شد. راک‌استار گیمز به دنبال انتشار بازی جدید مجموعه جی تی ای برای کنسول‌های نسل نهم در سال 2025 است. آنها بیش از یک سال برای توسعه کامل بازی فرصت دارند و توانسته‌اند در موعد مقرر به مرحله نهایی برسند.

طرفداران راک‌استار گیمز نگران بروز تأخیر در تولید GTA VI بودند. جیسون شرایر مدعی است که تولید بازی جدید بدون مشکل پیش می‌رود و تیم سازنده به‌زودی وارد مرحله نهایی خواهد شد. گفتنی راک‌استار گیمز در طی دهه گذشته، زمان انتشار بازی‌های جدید را بارها تغییر داد و تأخیر و تعویق در انتشار جزوی از فلسفه کاری آنها است. برای نمونه بازی Red Dead Redemption 2 در نهایت دستخوش تأخیر شد.

شرایر در ادامه افزود که راک‌استار گیمز می‌خواهد از ماه آوریل، تمامی کارمندان را مجبور به حضور در استودیو به مدت پنج روز کاری کند. بخشی از تیم توسعه‌دهنده در حال حاضر به‌صورت دورکاری مشغول کار هستند. با شدت گرفتن تولید GTA 6 و ورود به مرحله پایانی، نیاز به تلاش بیشتر وجود خواهد داشت. راک‌استار گیمز تا آن موقع به‌صورت هیبرید کار می‌کند و امیدوار است که بازگشت تمامی کارمندان به دفتر کاری باعث تسریع تولید GTA VI شود.

تولید GTA 6 بازی GTA VIمرحله پایانی تولید GTA 6

بدون شک تصمیم‌ جدید راک‌استار گیمز مورد رضایت تمام کارمندان قرار نمی‌گیرد. بسیاری امیدوار بودند که همچنان دور از دفتر کاری ادامه دهند. در سوی دیگر افزایش ساعت کاری به معنی فشار بیشتر است. راک‌استار گیمز جزو توسعه‌دهنده‌هایی است که یدی طولا در زمینه کرانچ و فشار کاری شدید دارد. به‌نوعی که توسعه‌دهنده‌های بازی Max Payne 3 از کار روی این اثر بیزار شده بودند. اعلام اینکه بازی در سال 2025 منتشر می‌شود و تاریخ انتشار دقیق اعلام نشده، اجازه می‌دهد تا توسعه‌دهنده‌ها با فشار روانی کمتر به کار ادامه دهند.

شرایر نگران کرانچ و فشار کاری است و با توجه به اینکه راک‌استار گیمز اجازه هر گونه صحبت با رسانه‌ها را به کارمندانش نمی‌دهد، بدون شک اطلاع از شرایط کاری استودیو، امری دشوار خواهد بود. در سوی دیگر امکان اینکه بازی GTA 6 در نیمه اول سال 2025 منتشر شود وجود دارد. هر چند راک‌استار گیمز ممکن است نیمه دوم و به‌خصوص فصل تعطیلات را در نظر بگیرد. دیگر استودیوها نیز نیم‌نگاهی به تصمیمات راک‌استار گیمز دارند و بدون شک انتشار هم‌زمان بازی‌هایشان با این اثر تراز اول جدید، اشتباه بزرگی خواهد بود.

بازی GTA VI داستان دو شخصیت متفاوت به نام‌های لوسیا و جیسون را دنبال می‌کند. این دو رابطه‌ای مشابه بانی و کلاید خواهند داشت و برای اولین بار شاهد یک شخصیت اصلی مؤنث هستیم. نظر شما چیست؟ بازی GTA 6 چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    اگر و تنها اگر : نسخه ای از بازی بدستان برسد!
    خودتان را برای یک ناامیدی تمام عیار اماده کنید
    هنوز یکسال از زمانی که صاحب راکستار گیمز از توی اتاق خوابش! خبر احتمال شروع کار روی Gta 6 را داد نگذشته است! که وارد مرحله پایانی شده !
    ریمستر درست و حسابی Gta5 هم بیشتر زمان میبرد!!!
    دیگه یک چیزی ساختن کلی فروش کرده الان با هر شرایطی هرچرندی در ادامه اش سرهم کنن در هر صورت ( بخاطر شهرت و محبوبیت نسخه قبلی) کلی فروش خواهد داشت و با توجه به مقدار کاری که روی ان کرده اند بلافاصله بعد از انتشار و تجربه اش ،کلی نارضایتی!
    بخاطر داشته باشید یکنفر گفته بود!

    پاسخ دهید