ماد The Witcher 3
یحیی رحیمی

ماد جدید The Witcher 3 مدال ویژه گرالت را فعال می‌کند

یحیی رحیمی 27 دی 1400 3 دیدگاه
2,407 بازدید

یکی از مادسازهای بازی ویچر 3 یک ماد بسیار جالب ساخته است که بازی را به سریال و کتاب اصلی نزدیک می‌کند. این ماد باعث فعال شدن گردنبند گرالت می‌شود و هنگامی که هیولاها نزدیک باشند؛ گردنبند می‌‌لرزد و بازی‌کننده را از وجود دشمن آگاه می‌کند. این یکی از ویژگی‌های مهم ویچرها است که در بازی The Witcher 3 به آن توجهی نشده است. در صورتی که می‌خواهید این قابلیت را داشته باشید؛ ماد The Witcher 3 به درد شما خواهد خورد.

بازی ویچر 3 از نگاه بسیاری یکی از پرجزئیات‌ترین و عمیق‌ترین بازی‌های نسل هشتم است و کمتر عنوانی می‌تواند با آن برابری کند. خلق شخصیت گرالت زمان بسیار زیادی برده است و برای نمونه موهای او مانند یک فرد واقعی با گذر زمان رشد می‌کند و در صورتی که ریش‌های او را بتراشید، مدتی بعد دوباره مجبور به تکرار چنین کاری خواهید شد. همچنین صورت او نیز جزئیات منحصر به فردی دارد؛ اما آیا تمامی جزئیات هنگام طراحی این شخصیت، رعایت شده است؟

یکی از ویژگی‌های مهم گرالت که در بازی The Witcher 3 غایب است؛ گردنبند یا مدال مخصوصی است که به شکل گرگ طراحی‌شده و هنگام نزدیک شدن هیولاها و جادو، می‌لرزد و اعلام‌خطر می‌کند. این ویژگی در بازی‌های اول و دوم ویچر وجود داشت؛ اما توسعه‌دهندگان در نسخه سوم، تصمیم به حذف آن از گیم پلی گرفتند. تنها در چند صحنه سینمایی از بازی بود که مدال مخصوص ویچر فعال شد.

مدال ویچر

فعال شدن گردنبند گرالت در The Witcher 3

مدال The Witcher 3به لطف ماد تازه‌ای، گردنبند مخصوص گرالت در بازی The Witcher 3 هنگام نزدیک شدن به هیولاها، مکان‌های انرژی، ساحره‌ها و جزیره ترسناک فایک می‌درخشد و بازی‌کننده را از خطرات آگاه می‌کند. در صورتی که دشمن شکست داده شود، مدال غیرفعال می‌شود. نکته جالب آن است که گرالت به صورت مداوم در مورد تکان خوردن گردنبندش اظهارنظر می‌کند و دیالوگ‌های این بخش نیز فعال شده است.

بنابر توضیحات منتشرشده، مدال مخصوص یک پالس صوتی منتشر می‌کند و همچنین چشمان مجسمه روشن می‌شوند. امکان تغییر ظاهر مدال نیز وجود دارد و می‌توانید به بخش تنظیمات مراجعه کنید. ماد The Witcher 3 با دسته بازی همخوانی پیدا کرده است و در صورتی که به هیولا یا محل جادو نزدیک شوید؛ دسته شروع به لرزیدن می‌کند.

به‌منظور دانلود ماد The Witcher 3 کافی است به صفحه آن در وب‌سایت نکسوس ماد مراجعه کنید و سپس مراحل گفته‌شده را طی کنید. نصب ماد The Wolf Medallion برای روشن شدن و درخشیدن مدال ضروری است و در نتیجه باید دو ماد جداگانه نصب کنید. اخیر ماد ویژه‌ای منتشر شده که ظاهر گرالت و ینفر را به سریال ویچر نزدیک می‌کند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Parsa

    مهمان

    ممنون از سایت خوب شما ، اما این ویژگی قبلا هم فعال بود

    پاسخ دهید
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    ممنون از شما.
    لطفا این مطلب رو ادامه بدین و مادهای بیشتری رو معرفی کنین.علی الخصوص مادهایی که داستان و کوئست جدیدی رو به بازی اضافه میکنن رو معرفی کنین باعث میشه تجربه ی جدیدی تو ویچر 3 داشته باشیم.
    بازم ممنون دم شما گرم خیلی عالی بود.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به makan_art

      نویسنده

      خیلی ممنون دوست عزیز از نظرات محبت‌ آمیز ? مطلب جامعی در مورد مادهای ویچر در حال آماده سازیه و اونجا آنچه به درد میخوره، معرفی میشه