لیام همسورث سریال Witcher
سارا هابطی

لیام همسورث روح تازه‌ای به سریال The Witcher می‌بخشد

سارا هابطی 13 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,743 بازدید

پس از جدایی نابهنگام و شوکه‌کننده هنری کویل (Henry Cavill)، بازیگر اصلی نقش گرالت از سریال The Witcher، حال تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده این سریال از جذابیت بیش‌تر این سریال با اضافه شدن لیام همسورث (Liam Hemsworth) به عنوان گرالت جدید خبر می‌دهد.

به گزارش پارسی گیم، هنری کویل بازیگر نقش اصلی گرالت بعد از سه فصل تصمیم به جدایی از این سریال محبوب گرفت و بعد از آن از بازگشت غافلگیرانه خود به عنوان سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی خبر داد که بعدا از طریق ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت غافلگیرانه خود را تایید کرد.

به طور کلی این جدایی برای طرفداران سریال بسیار ناراحت‌کننده بود؛ زیرا کویل به خوبی توانسته بود نقش گرالت را از آن خود کند و همچنین طرفداران به خوبی با آن ارتباط برقرار کرده بودند. متاسفانه اینطور که به نظر می‌رسد لیام همسورث کار بسیار سختی را برای گرفتن رضایت از سوی طرفداران خواهد داشت. با این حال لورن هیسریچ (Lauren Hissrich)، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی، به طرفداران این اطمینان را می‌دهد که همسورث به خوبی می‌تواند نقش گرالت را ایفا کند.

لیام همسورث سریال Witcher

لیام همسورث در نقش گرالت سریال The Witcher

وی در ادامه در گفتگویی با GamesRadar اینگونه گفت که من برای دیدن واکنش طرفداران بسیار هیجان‌زده هستم و فکر می‌کنم فصل جدید سریال، انرژی جدید و فوق‌العاده‌ای را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد و این فقط یک فصل جدید برای ما است. از طرفی جوی بیتی (Joey Batey)، بازیگر نقش Dandelion از حضور همسورث در این سریال استقبال کرد و گفت قدرت و شجاعت لیام همسورث در قرار گرفتن در نقش گرالت باورنکردنی است.

هنوز دلیل جدایی هنری کویل از سریال ویچر مشخص نیست، با وجود این که استقبال خوبی از او شد و طرفداران به خوبی توانستند با او ارتباط برقرار کنند. با این حال دو نظریه در این رابطه وجود دارد؛ نظریه اول، کویل از قبل به خاطر ایجاد اختلافاتی بر سر چگونگی داستان این مجموعه با تهیه‌کننده به اختلافاتی مواجه شده و نظریه دوم، بازگشت دوباره او به نقش سوپرمن بوده است. بنابراین، احتمالا هر دو نظر تا حدودی باید درست باشد که در نهایت منجر به ترک این بازیگر از سریال شد.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.