ینفر بازی The Witcher 3
یحیی رحیمی

ماد جدید The Witcher 3 ظاهر ینفر را به سریال نزدیک می‌کند

یحیی رحیمی 9 دی 1400 9 دیدگاه
1,707 بازدید

بازی ویچر 3 از عناوین محبوب میان بازیکنان است و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا دارد. شرکت CD Projekt RED در زمینه‌ی بازسازی شخصیت‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و توانسته کاراکترهای کتاب اصلی را به بهترین شکل ممکن و با نهایت جزئیات بازسازی کند. سریال ویچر اما روند دیگری را پیش گرفته و چندان به کتاب اصلی پایبند نیست و بازیگران انتخاب شده برای نقش‌های متفاوت، بر اساس سیاست‌های نتفلیکس تعیین شده‌اند. ماد The Witcher 3 ظاهر ینفر را به شخصیت اصلی سریال تغییر می‌دهد.

بسیاری از طرفداران ویچر، هنری کویل را به عنوان گرالت از ریویا قبول کرده‌اند و حتی عده‌ای که بازی را تجربه نکرده‌اند، هنری کویل را به عنوان گرالت می‌شناسند. انتخاب آنیا چالوترا بریتانیایی به عنوان ینفر، جنجال زیادی میان طرفداران و منتقدان بر پا کرد و بسیاری باور داشتند که ظاهر این دو فرد به یکدیگر نمی‌خورد. بازی به‌یادماندنی چالوترا در فصل اول نشان داد که او فرد مناسبی برای این نقش است و حال ماد The Witcher 3 ، ظاهر اصلی ینفر را تغییر می‌دهد و آنیا چالوترا را وارد بازی می‌کند.

ماد Anya Chalotra Netflix Yennefer که در دسترس عموم قرار گرفته است، ظاهر کلی ینفر را تغییر می‌دهد و آنیا چالوترا را جایگزین می‌کنید. سازنده ماد دقت بسیار زیادی به خرج داده است و نتیجه‌ی نهایی بسیار مناسب است. البته او لباس شخصیت را تغییر نداده و همچنین انیمیشن‌ها نیز دست نخورده باقی‌مانده‌اند. نکته‌ی مهم، بازسازی چشم‌های خاص چالوترا است که به بهترین شکل ممکن انجام شده است. در صورتی که می‌خواهید تغییری اساسی در بازی ایجاد کنید، بهتر هست ماد ینفر را همراه ماد گرالت نصب کنید که بازی را کاملاً به سریال اصلی نزدیک می‌کند.

ماد بازی The Witcher 3

ماد ینفر The Witcher 3 را چطور نصب کنم؟

برای دریافت ماد ویچر 3 می‌توانید به سایت NexusMods مراجعه کنید و فایل اصلی را دریافت کنید. پس از دریافت فایل، آن را از فایل زیپ خارج کنید و سپس فایل « mod_AnyaNetflix» را در پوشه مادهای بازی قرار دهید. روند نصب مانند مادهای پیشین دنبال می‌شود. توسعه‌دهنده راه دیگری را هم پیشنهاد کرده و آن استفاده از Vortex است. می‌توانید ماد را داخل برنامه دانلود کنید و سپس به سادگی آن را فعال کنید.

پس از نصب خواهید دید که ینفر با ظاهر آنیا چالوترا در The Witcher 3 ظاهر می‌شود. این تغییر چندان به چشم نمی‌آید و مگر آنکه طرفدار پر و پا قرص سریال ویچر باشید. نظر شما در مورد این ماد جدید چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    هی میخواییم دهنمونو ببندیم چیزی نگیم خود طرفدارای سریال میخارند اقا یه سریال ساختن چه بد چه خوب تموم شد اوکی دیگه به خاطراتمون چرا تجاوز میکنید الان من چرا بیام این قیافه مسخره رو بذارم روی کاراکتر بازی مود ساز با خودش چه فکری کرده؟ طرفدارای سریال با قیافه اوریجینال بازی بسازن مگه نتفلیکس اومد خاطراتمونو خراب کرد چیزی گفتیم این ماد ها باید به عنوان ویروس مخرب شناخته بشن استیم یه چیزی میدونه نمیذاره ماد نصب کنیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Milad

    مهمان

    ینفر توی بازی عالی بود ولی توی سریال اصلا قیافه غیرقابل تجسمی داره یه جوره انگار دختره اول چونه بوده بعد دستوپا دراوره (دختره چونه حجیم )سریالش بس نبود به گیمم رسوخ پیدا کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    مودی نداریم که ظاهر ینیفر سریالو به بازی نزدیک کنه؟?

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرش کمانگیر در پاسخ به Omid

      مهمان

      ینیفر سریال که گند زد ب طرفدارای این بازی، حتی تریس هم نابود کردن ،داستان فیلم هم اصلا با بازی هاش شبیه نیست ،فقط بازیگر مرد سریال خوب تر از بازی حتی شده

    • Avatar

      محسن در پاسخ به Omid

      مهمان

      ینفر رو ثبول دارم که خوب انتخاب نکردن. ولی سریال بر اساس بازی نیست. بر اساس رمان هاست که اتفاقات قبل از بازی رو میگه.

    • Avatar

      محمد در پاسخ به Omid

      مهمان

      اره دقیقا باهات موافقم

  • Avatar

    amir

    مهمان

    aziatemon nakon . chera yeki ghiafe yen to serial ro bayad bekhad???

    پاسخ دهید
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    مرسی از مطالبی که در مورد بازی ویچر3 قرار میدین.
    لطفا مادهای دیگه این بازی رو هم معرفی کنین.
    یاعلی موفق باشید.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به makan_art

      نویسنده

      خواهش میکنم. حتما در مطلبی کامل، مادهای جالب ویچر 3 را معرفی خواهیم کرد.