کراس‌پلی Dying Light 2
سید مسعود کاظمی

بازی Dying Light 2 هنگام عرضه قابلیت کراس‌پلی نخواهد داشت

سید مسعود کاظمی 28 دی 1400 بدون دیدگاه
260 بازدید

بازی Dying Light 2: Stay Human، جدیدترین ساخته استودیو Techland است که چیزی به تاریخ انتشار آن نمانده است. نسخه اول این سری که در سال 2015 منتشر شده بود، با واکنش مثبت طرفداران و منتقدین مواجه شد. این موضوع باعث شده بود که استودیو Techland تا چندین سال پس از عرضه، از بازی پشتیبانی کنند و برای آن محتوای جدید ارائه بدهند. کراس‌پلی این شرایط را برای گیمرها فراهم می‌کند تا فارغ از پلتفرمی که استفاده می‌کنند بتوانند با دوستان خود به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازند. طراح ارشد این بازی اخیراً اعلام کرد که این بازی از قابلیت کراس‌پلی هنگام عرضه بهره نخواهد برد؛ اما احتمال اضافه شدن آن پس از عرضه وجود دارد.

بازی Dying Light 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2022 است که فقط چند هفته تا انتشار آن فاصله داریم. نسخه دوم این مجموعه پانزده سال پس از حوادث نسخه اول جریان دارد و در این نسخه المان‌های نقش‌آفرینی و تصمیم‌گیری نقش بیشتری در بازی خواهد داشت. با وجود آنکه این بازی اکشن پارکور محور یک بازی تک‌نفره محسوب می‌شود، اما بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌صورت چندنفره با دوستان خود نیز تجربه کنند.

کراس‌پلی Dying Light 2

نبود قابلیت کراس‌پلی هنگام عرضه در بازی Dying Light 2

 

این موضوع باعث خلق این سوال که آیا این بازی از کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. طراح ارشد این بازی، تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala) در یک سوال و جواب در کانال توییچ MP1st به جواب یکی از طرفداران این مجموعه گفت که این بازی فعلا از قابلیت کراس‌پلی بهره نخواهد برد.

او همچنین اضافه کرد که کراس‌پلی بین کنسول‌های یک خانواده (پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس وان و سری ایکس|اس) نیز هنگام عرضه در دسترس نخواهد نبود. آقای اسمکتالا گفت:

خیر، [قابلیت کراس‌پلی] فعلا در دسترس نیست. این قابلیت هنگام عرضه در دسترس نخواهد بود، اما تلاش خود را می‌کنیم تا این ویژگی را بعداً به بازی اضافه کنیم.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 15 بهمن سال 1400 برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس|اس، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.