Dying Light 2
علی رحمانیان

سازنده‌ی Dying Light 2 راجع به دلایل تأخیر این بازی می‌گوید

علی رحمانیان 13 فروردین 1400 بدون دیدگاه
526 بازدید

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی مورد انتظار استودیو Techland یعنی Dying Light 2 مشخص نشده و تأخیرهای پیاپی این بازی باعث نگرانی طرفداران شده است، ولی طبق اخباری که داریم روند ساخت این بازی به شکل خوبی دنبال می‌شود و خبری از لغو شدن آن هم نیست. در مصاحبه‌ی اخیری که با Łukasz Burdka، رئیس تیم برنامه‌نویسی تکنولوژی این بازی صورت گرفته، او اطلاعات بیشتری از روند توسعه‌ی بازی در اختیارمان گذاشته است و بیان می‌کند که یکی از دلایل اصلی مشکلات ساخت این اثر به تغییر موتور بازی‌سازی آن و استفاده از تکنولوژی C-Engine مربوط می‌شود.

آقای بردکا می‌گوید که تغییر موتور ساخت نسخه‌ی اولیه‌ی بازی Dying Light 2 به C-Engine نیازمند تغییرات اجتناب‌ناپذیری در دنیای بازی بود که حتماً باید صورت می‌گرفت. او همچنین می‌گوید:

توسعه‌دهندگان ما به وقت بیشتری نیاز داشتند تا خودشان را با این تکنولوژی جدید وقف دهند و بخشی که روی موتور بازی فعالیت می‌کنند زمانی بیشتری می‌خواستند تا تجربه‌ی کاربری آن را بهبود ببخشند. مراحل ابتدایی به‌کارگیری C-Engine دوران سختی برای پروژه‌ی ما بود ولی برای دستیابی به اهداف جاه‌طلبانه‌ی Dying Light 2 ضروری بود

از طرفی استودیوی Techland قبلاً گفته بود که نقشه‌ی بازی چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول آن است؛ وقتی از بردکا پرسیدند که این تغییر تکنولوژی آیا بر روی کوچک‌تر شدن دنیای بازی هم اثر گذاشته است یا خیر او این‌گونه جواب داد: « C-Engine در ساخت بازی‌های جهان باز با ابعاد بزرگ عالی عمل می‌کند و به لطف تکنولوژی World Streaming خود، اندازه‌ی نقشه را محدود نمی‌کند. علاوه‌براین ابزاری مثل CityBuilder به ما این امکان را می‌دهد که سرتاسر محیط بزرگ بازی را با ساختمان‌ها و فضاهای شهری پرکنیم که به طرز کارآمدی در محیط آن بارگذاری می‌شوند.»

Dying Light 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC درحال‌توسعه است و طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که روی کنسول‌های نسل نهمی از ویژگی‌هایی مثل ری تریسینگ، کیفیت 4K و نرخ فریم 60 برخوردار خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.