دانلود بازی Detective Grimoire برای PC
دانلود بازی Detective Grimoire برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Detective Grimoire برای PC

پارسی گیم 24 دی 1400 بدون دیدگاه
1,409 بازدید

دانلود بازی Detective Grimoire برای کامپیوتر

بازی‌های Point & Click با وجود اینکه پیش و پا افتاده و ساده هستند، می‌توانند چندساعتی شما را سرگرم کنند. تنوع این بازی‌ها بسیار بالا بوده و ماجراهای جذاب و مهیج متعددی را در قالب دنیای آن‌ها می‌توان تجربه کرد. تلفیق سبک Point & Click با عناوین معمایی بهترین و کارآمدترین سبک را پدید می‌آورد. بازی Detective Grimoire از استودیو SFB Games عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که شما را درگیر ماجراهای کارآگاهی مهیج و سرگرم‌کننده‌ای می‌کند.

شما نقش کارآگاهی با نام Grimoire را بازی خواهید کرد که به‌تازگی مأمور رسیدگی به یک پرونده قتل بر عهده‌اش قرار گرفته است. صاحب یک کمپ بزرگ توریستی به‌تازگی کشته شده و ظاهراً این قتل توسط موجودی افسانه‌ای در آن منطقه رخ داده است. شما باید با جست‌وجو در محیط و پیدا کردن سرنخ‌های مختلف، مسیری را برای پیدا کردن قاتل و حل کردن این معمای مرموز برای خود ترسیم کنید. آیا می‌توانید رازهای ناگفته این مرداب را برملا کنید؟

گیم پلی بازی تلفیقی از عناوین معمایی و کارآگاهی بوده که با سبک ساده Point & Click ادغام شده است. دقت به عناصر مختلف محیط و پیدا کردن آیتم‌ها و اشیاء مهم، عنصر کلیدی برای پیشروی بوده و تنها کلیک‌های موس شما برای ادامه دادن مراحل کافی هستند. طراحی کارتونی کاراکترها، دوبله بامزه و صداگذاری جذاب هر کدام و گرافیک هنری و زیبای بازی، تجربه شما از این عنوان کارآگاهی را به‌شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. علاوه بر این گیم پلی ساده بازی تمام تمرکز شما را روی فکر کردن و دقت به محیط قرار می‌دهد تا نگران چیز دیگری نباشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Detective Grimoire با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: 2.33GHz or faster x86-compatible processor, or Intel Atom™ 1.6GHz or faster processor for netbook class devices
Memory: 512 MB RAM
Graphics: On-board graphics
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Detective Grimoire has been called to investigate a murder. The owner of a small tourist attraction, found deep within the heart of the marshes, seemingly killed by the very mythical creature his attraction is based around… Explore the surrounding area, inspect the scene of the crime, grill the suspects, solve puzzles, search for clues and uncover the secret of the swamp!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.