دانلود بازی Guild of Ascension برای PC
دانلود بازی Guild of Ascension برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Guild of Ascension برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,451 بازدید

دانلود بازی Guild of Ascension برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی، سبکی جذاب و متفاوت بوده که مخاطب‌های خاصی را به سمت خود جذب می‌کند. مبارزات در این سبک از بازی‌ها شبیه بازی‌های بوردگیم و یا شطرنج‌های پیشرفته با مهره‌های متفاوت است که در آن باید برای هر حرکت و عملی که انجام می‌دهید خوب نقشه ریخته باشید و فکر کنید. بازی Guild of Ascension از استودیو WhileOne Productions عنوانی جدید در همین سبک بوده که ماجراهای جذابی را برایتان آماده کرده است.

شما در این بازی باید مراحل مختلفی را در قالب بالا رفتن از طبقات یک برج طی کنید. در واقع هر مرحله، یک میدان نبرد بوده که در آن نیروهای شما باید مبارزاتی را در سبک نوبتی داخلش انجام دهید. شما کنترل دو کاراکتر را بر عهده خواهید داشت که هرکدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و به آیتم‌های مخصوصی دسترسی دارند. همچنین انجمنی که در آن عضو هستید می‌تواند با ساخت سلاح و تجهیزات، در این ماجراجویی به شما کمک کند.

سبک مبارزات علاوه بر حالت کلاسیک نوبتی، گاهی به شما آزادی عمل به‌صورت زنده هم می‌دهد. بین هر نوبت، می‌توانید برای مدتی کوتاه کاراکترهای خود را حرکت داده و در موقعیت بهتری قرار دهید. این فرایند عمق گیم پلی را بیشتر کرده و استفاده بهینه از آن می‌تواند نبرد را به نفع شما تمام کند. هماهنگی میان اعمال دو کاراکتری که کنترل می‌کنید نکته‌ای کلیدی برای پیروزی است. بعد از اتمام هر مرحله، آیتم و طلا به‌عنوان پاداش در اختیارتان قرار می‌گیرد تا برای مراحل آینده که چالش‌برانگیزتر است، آماده باشید.

تنوع آیتم‌ها، دشمنان و همچنین مبارزه با Boss‌ها مناسب بوده و باعث می‌شود یکنواختی و تکرار از گیم پلی حذف شود. گرافیک بازی هم برای یک عنوان نوبتی مناسب بوده و از رنگ‌های روشن و زنده برای طراحی محیط و کاراکترها استفاده شده است. این بازی عنوانی جذاب بوده که ذهن و تمرکز شما را به چالش می‌کشاند پس اگر دنبال چالش ذهنی هستید، تجربه‌اش را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Banners of Ruin را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Guild of Ascension با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win7
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Gtx 750 or above
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: win10
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Gtx 750 or above
DirectX: Version 9.0
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Guild of Ascension is a Tactical-Action-RPG with rogue-lite elements, mixing turn-based combat with real-time action combo system. Craft weapons, learn skills, befriend critters, encounter bizarre creatures, and fight giant Bosses in your Ascension of the Tower!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.