دانلود بازی Active Soccer 2023 برای PC
دانلود بازی Active Soccer 2023 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Active Soccer 2023 برای PC

پارسی گیم 6 مرداد 1402 بدون دیدگاه
14,071 بازدید

دانلود بازی Active Soccer 2023 برای کامپیوتر

Active Soccer 2023 یک تجربه نوستالژیک و نفس گیر را برای علاقه‌مندان به فوتبال که به دنبال یک بازی آرکید کلاسیک هستند ارائه می‌دهد. این بازی با تأکید بر گیم‌پلی سریع، کنترل‌های پاسخ‌گو و مسابقات اعتیادآور، تجربه‌ای هیجان‌انگیز فوتبالی را ارائه می‌کند که یادآور عناوین قدیمی آرکید است. یکی از ویژگی‌های برجسته Active Soccer 2023 حالت مرحله‌ای جامع آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خود را در جنبه‌های مدیریتی بازی غرق کنند. این بازی چه هدایت یک تیم لیگ دسته 5 انگلیسی باشد و چه مدیریت یک باشگاه درجه یک، شبیه سازی واقع‌بینانه‌ای از تجربه مدیریتی ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند بودجه اختصاص دهند، بازیکنان بخرند، تاکتیک‌هایی طراحی کنند، تیم را مدیریت کنند و در مسابقات واقعی به رقابت بپردازند.

گنجاندن بیش از 30 لیگ، بیش از 1000 باشگاه، تیم‌های کلاسیک و بازیکنان افسانه‌ای، حس اصالت و تنوع را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند لحظات نمادین را دوباره زنده کنند و تیم‌های رؤیایی خود را با فهرست گسترده‌ای از فوتبالیست‌های افسانه‌ای ایجاد کنند. توانایی ایجاد تاکتیک‌های سفارشی با موقعیت‌یابی آزاد، عمق تاکتیکی را بیشتر می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های منحصربه‌فرد خود را طراحی کنند. Active Soccer 2023 همچنین یک حالت چند نفره برای حداکثر چهار بازیکن ارائه می‌دهد که به دوستان اجازه می‌دهد در مسابقات هیجان انگیز با یکدیگر رقابت کنند. این ویژگی چند نفره یک عنصر اجتماعی و رقابتی را به بازی اضافه می‌کند و ساعت‌ها سرگرمی بی نظیر و هیجان انگیز را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

Active Soccer 2023 با موفقیت گیم‌پلی آرکید کلاسیک را با ویژگی‌های مدرن ترکیب می‌کند تا یک تجربه فوتبال هیجان‌انگیز و اعتیادآور را ارائه دهد. حالت داستانی، فهرست گسترده بازیکنان، بخش چندنفره و جلوه‌های بصری همه‌جانبه آن را به انتخابی جذاب برای بازیکنان معمولی و حتی طرف‌داران حرفه‌ای فوتبال تبدیل کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pixel Cup Soccer Ultimate Edition و Golazo Soccer League را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Active Soccer 2023 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel core i3 CPU 530 2.93GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-4690 3.50Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 similar or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Active Soccer 2023 is an exciting retro arcade football game providing a fast-paced arcade experience, implementing amazing playability and responsive easy-to-learn/hard-to-master controls. Active Soccer 2023 provides a complete career mode, implementing many international leagues, cups and championships. Imagine being the manager of a 5th division English team – you have a budget and your goal is to be promoted to higher divisions, by purchasing players, creating tactics, managing the team and playing real matches!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.