forza motorsport 6
یحیی رحیمی

فروش بازی Forza Motorsport 6 و تمام DLC هایش از ماه سپتامبر متوقف خواهد شد

یحیی رحیمی 26 مرداد 1398 بدون دیدگاه
765 بازدید

سری بازی Forza موفقیت عجیب و غریبی کسب کرده است و تقریبا همه را عاشق خود کرده است. مایکروسافت امروز اعلام کرده است که قرار است فروش بازی Forza Motorsport 6 به همراه تمام متعلقات و DLC هایش در تاریخ 15 سپتامبر متوقف شود.

استودیو Turn 10 این خبر را در آخرین پست وب سایت خودش اعلام کرده است و گفته است که 15 سپتامبر روز مرگ و آخر زندگی بازی Forza Motorsport 6 خواهد بود. از این تاریخ دیگر خود بازی و همچنین بسته های الحاقی های آن که یک سری اتومبیل های جدید را اضافه می کند، دیگر در دسترس فروش نخواهند بود.افرادی که بازی را خریداری کرده اند و همچنین DLC های آن را نیز دارند، می توانند به بازی ادامه دهند و همچنین در صورتی که بازی را از هارد خود حذف کنید، به راحتی می توانید نصبش کنید و مشکلی در این مورد پیش نمی آید و تنها فروش بازی متوقف خواهد شد.

Forza Motorsport 6 از بازی های رایگان این ماه سرویس Xbox Live Gold است و حالا زمان خوبی است که بازی را تجربه کرد و یک سری DLC های آن را نیز خریداری کرد. گفتنی است که تمامی بسته های الحاقی نیز داخل یک باندل قرار داده شده اند که با پرداخت 5 دلار می توان تمام آن‌ها را از آن خود ساخت. این بازی در سال 2015 منتشر شد و در سال 2017 نیز شاعد عرضه بازی Forza Motorsport 7 بودیم و هر دو سال یک بار نسخه جدید بازی عرضه می شود.

هیچ گونه Forza Motorsport جدیدی برای سال 2019 معرفی نشده است. فیل اسپنسر گفته بود که می خواهد به استودیوهایش زمان بیشتری بدهد و کیفیت برایش در اولویت قرار دارد. امسال قرار نیست نسخه جدیدی از سری Forza را شاهد باشیم و اگر به دنبال بازی های مسابقه ای می گردید، باید بگوییم که Need for Speed Heat در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.