آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5
محمد صادق شجاعی

آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 با بخش داستانی جدید منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 17 مهر 1401 بدون دیدگاه
456 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Playground Games در قالب آپدیت 10 ‌سالگی بازی Forza Horizon 5 (فورتزا هورایزن 5) محتوا‌های مختلفی از جمله رویداد‌ها، اچیومنت‌ها و بخش داستانی جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

اولین بازی سری Forza Horizon در سال 2012 منتشر شد؛ به همین دلیل امسال دهمین سالگرد این مجموعه محسوب می‌شود. استودیو پلی‌گراند گیمز و شرکت مایکروسافت به همین مناسبت آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 را برای کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس منتشر کرده‌اند. با دریافت این به‌روز‌رسانی بخش داستانی جدیدی به نام Horizon Origins Story و حالت Midnight Battles که در قالب آن می‌توانید با پیروزی در مسابقات، ماشین‌های کمیاب را به دست بیاورید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 به صورت رایگان در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) آغاز شده و تا چهار هفته ادامه خواهد داشت. در صورتی که قصد دارید برای اولین بار آثار سری فورتزا هورایزن را تجربه کنید، بازی‌های Forza Horizon 4 و Forza Horizon 5 با تخفیف‌های قابل‌توجه از طریق فروشگاه‌های مایکروسافت و استیم به فروش می‌رسند. همچنین با خریداری اشتراک ماهیانه سرویس ایکس باکس گیم پس می‌توانید بدون صرف هزینه اضافه به این بازی دسترسی پیدا کنید.

Horizon Origins Story به عنوان یک بخش داستانی جدید، شامل پنج فصل است. به واسطه این بخش به گذشته برگشته و «لحظه‌های نمادین» در کل سری Forza Horizon را تجربه خواهید کرد. آن دسته از بازیکنانی که هر پنج فصل Horizon Origins Story را کامل کنند، ماشین 2013 Dodge SRT Viper GTS Anniversary Edition را دریافت خواهند کرد. این خودرو نسخه ویژه ماشینی است که تصویر آن را روی کاور بازی Forza Horizon مشاهده می‌کنید.

حالت Midnight Battles بازیکنان را به چالش پیروزی در مسابقات Street Scene دعوت می‌کند. در مجموع تعداد 16 مسابقه از این نوع در بازی Forza Horizon 5 وجود دارد. در قالب حالت مذکور می‌توانید چهار ماشین کمیاب را به دست بیاورید که این خودرو‌ها عبارتند از 1971 Ford Mustang Mach 1 ،1984 Honda Civic CRX Mugen ،2003 Toyota Celica SS-I و 2010 Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV.

آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 فورتزا هورایزن 5

آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 شامل ماشین‌های جدیدی است

علاوه بر موارد گفته شده، بخش موسیقی بازی فورتزا هورایزن 5 با یک ایستگاه رادیویی دائمی شامل آهنگ‌هایی از تمامی آثار موجود در سری Forza Horizon به‌روز‌رسانی شده است. با کامل کردن Accolades در بخش Horizon Origins Story می‌توانید آهنگ‌های جدیدی آزاد کنید. برای آگاهی از لیست این دسته از آهنگ‌های بازی Forza Horizon 5 می‌توانید به پست مربوطه در وب سایت Forza مراجعه کنید.

در کنار این محتواها، در قالب آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 می‌توانید آیتم‌ها، ایموت‌ها و بوق‌های جدیدی با محوریت آثار قبلی سری فورتزا هورایزن دریافت کنید. از بین این آیتم‌ها می‌توان به تی‌شرت‌هایی که روی آن‌ها تصاویر مکان‌های آثار قبلی از جمله استرالیا و کلرادو نقش بسته‌، اشاره کرد. همچنین به عنوان بخشی از برنامه‌های استودیو Playground Games برای دهمین سالگرد سری Forza Horizon، فستیوال‌های مختلفی در دنیای بازی ظاهر می‌شوند که ارجاعی به آثار قبلی این مجموعه هستند.

یکی دیگر از محتوا‌های آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5، اضافه شدن هشت اچیومنت جدید است. با انجام کار‌هایی مثل کامل کردن بخش Welcome to Mexico در Horizon Origins Story و پیروزی در تمامی مسابقات Midnight Battles، می‌توانید گیمراسکور خود را افزایش دهید. در نهایت مایکروسافت اعلام کرد که در آینده آپدیت بعدی بازی فورتزا هورایزن 5 با محتوا‌های مختلفی منتشر خواهد شد.

به جز آپدیت‌های بازی Forza Horizon 5 و احتمالا اثر بعدی سری فورتزا هورایزن، استودیو پلی‌گراند گیمز در حال ساخت بازی جدیدی از سری Fable است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این اثر در دسترس نیست. آثار جدید سری Forza تنها به بازی جدید فورتزا هورایزن ختم نمی‌شود. استودیو Turn 10 هم‌اکنون در حال ساخت بازی جدید Forza Motorsport است که در بهار سال 2023 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد محتوا‌های آپدیت 10 ‌سالگی Forza Horizon 5 چیست؟ آیا بخش‌های مختلف آن توانسته است نظر شما را به خود جلب کنند؟ به نظر شما چه موارد دیگری در قالب آپدیت‌های آینده به بازی فورتزا هورایزن 5 اضافه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.