هادی اسماعیل‌زاده

جالب ترین مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2

هادی اسماعیل‌زاده 25 شهریور 1400 بدون دیدگاه
7,863 بازدید

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بزرگ‌ترین عناوین موجود در بازار است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌های بی‌شماری از وقت خود را به ماجراجویی در آن بپردازند. بازیکنان در کنار بخش داستانی می‌توانند به شکار یا ماهیگیری بپردازند و یا به سراغ ماموریت‌های فرعی بروند. شاید هم تمایل داشته باشند که یک دست لباس جدید بخرند؛ ریش خود را بلند کنند و یا هنر آشپزی روی آتش را بیاموزند. در این مطلب به معرفی جالب ترین مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2 خواهیم پرداخت.

جالب‌ترین فعالیت‌های جانبی Red Dead Redemption 2

با این حال برخی از ماموریت­ها و بخش­های مخفی در بازی RDR 2 وجود دارد که شاید بسیاری در اولین تجربه خود از بازی، حتی یک بار هم به سراغشان نرفته باشند. مراحل مخفی­ که قصد داریم در این مطلب، به سراغ تعدادی از جالب‌ترین آن‌ها برویم. برخی از این مراحل مخفی، بخشی از ماموریت‌های جانبی هستند؛ در حالی که برخی دیگر جزئیات یا تعاملات کوچکی هستند که ممکن است خیلی ساده از کنارشان عبور کرده باشید. این بخش­های مخفی، نشان می‌دهد که سازندگان تا چه اندازه بر روی جزئیات این بازی کار کرده‌اند. این پشتکار توسعه دهندگان بازی در استودیو راکستار باعث شده است که تجربه چندساعته بازی هیچ‌وقت خسته‌کننده نشود.

جالب ترین مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2

به جای شکار حیوانات، آنها را مطالعه کنید

انواع مختلفی از حیوانات وحشی از جمله حیوانات افسانه‌ای بسیار ارزشمند در بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند در سراسر نقشه، به سراغ شکار آن‌ها بروند. اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید به شکار حیوانات بپردازید، می‌توانید تنها با مطالعه آن‌ها در طبیعت، مجله حیات‌وحش درون بازی را تکمیل کنید. برای انجام این کار، بازیکنان باید حیوانات را ردیابی کنند؛ اما به جای کشتن آن‌ها، تنها کافی است که آن‌ها را مشاهده کنند. این یکی از جالب ترین مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2 است که در هیچ بازی دیگری یافت نمی‌شود.

مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2

حل یک معما در سنت دنیس

بدون شک در طول تجربه بازی RDR 2، زمان زیادی را در شهر سنت دنیس می‌گذرانید. با این حال، یک ماموریت جانبی مخفی در شهر وجود دارد که بسیاری از بازیکنان از آن اطلاع ندارند. برای شروع این ماموریت، بازیکنان باید شهر را کاوش کرده و پنج اثر گرافیتی بر روی دیوارها را بیابند. دنبال کردن این تصاویر در نهایت بازیکن را به مکانی می‌برد، که این راز را در خود دارد. در اینجا سعی می‌کنیم تا از اسپویل بیشتر این ماموریت خودداری کنیم اما باید گفت که این ماموریت بسیار سرگرم‌کننده و راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر و کشف یکی از بزرگ‌ترین اسرار مخفی آن است.

مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2

شکار فسیل‌های دایناسور

اگر از شکار موجودات زنده خسته شده‌اید، می‌توانید یک ماموریت جانبی که جستجو برای فسیل دایناسورها است را انجام دهید. برای شروع این ماموریت، باید با زنی در شمال شرقی ایستگاه Flatneck صحبت کنید. او به شما می‌گوید که باید 30 فسیل مختلف را که در نقشه پراکنده شده‌؛ ردیابی کنید. به پایان رساندن این ماموریت ممکن است تا مدتی طول بکشد و نیاز به تیزبینی زیادی دارد. با این حال می‌توان آن را یک راه مناسب برای مشاهده زیبایی‌های جهان بازی دانست.

مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2

شکار ارواح

اگر شکار حیوانات زنده مثل همیشه برایتان لذت‌بخش نیست، می‌توانید کلاه ماوراء طبیعی خود را بر سر گذاشته و این بار به سراغ شکار ارواح بروید. در بازی Red Dead Redemption 2 تعدادی ایستراگ ترسناک وجود دارد که می­توان به قطار ارواح یا شبح حیوانات و افراد مختلف اشاره کرد. این شکل مراحل فرعی در اکثر بازی‌های راک استار یافت می‌شود و این شرکت، خلاقیت زیادی هنگام طراحی بازی‌هایش به خرج می‌دهد.

با این حال، زمان و مکان ظاهر شدن این ارواح چندان مشخص نیست و بازیکنانی که واقعاً می‌خواهند آن‌ها را ردیابی کنند، احتمالاً باید سراغ راهنماهای قدم‌به‌قدم بروند تا مطمئن شوند تمام قدم‌های خود را به درستی برداشته‌اند.

RDR2

آزاد کردن زندانیان

مضمون کلی بازی RDR 2، بازی کردن در نقش یک قانون‌شکن در غرب وحشی است. بازیکنان می‌توانند آرتور را در بازی، تبدیل به یک آدم خوب یا بد کنند. اما هنگامی که صحبت از کمک به همکارانتان باشد، می‌توانید با خیال راحت‌تری پیش بروید. این یکی از جالب ترین مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2 است که ساعت‌های مفرحی برای شما خواهد ساخت.

در طول گشت‌وگذار در جهان بازی، مرتب با باندهای خلاف‌کار دستگیرشده روبرو می‌شوید. آرتور می‌تواند این خلاف‌کاران را با کشتن پلیسی که آن‌ها را اسکورت می‌کند و شلیک کردن به زنجیرها، آزاد کند. در بسیاری از مواقع، آرتور نکاتی را در مورد یافتن انبارهای مخفی اشیاء گران‌بها در آن حوالی به عنوان پاداش دریافت می­کند.

Red Dead Redemption 2

شرکت در یک نمایش تئاتر

بازیکنانی که می‌خواهند لحظاتی را به استراحت اختصاص دهند و یا فقط می‌خواهند در فرهنگ خاصی غرق شوند، می‌توانند در انواع مختلف نمایش‌های تئاتر شرکت کنند. این نمایش‌ها را می‌توان در بلک واتر، سنت دنیس و حتی در حومه ولنتاین پیدا کرد.

برخی از مراحل جانبی موجود در بازی Red Dead Redemption، در نسخه دوم وجود ندارد اما نمایش‌های تئاتر، یک محتوای جدید هستند که حس سرزندگی بیشتری به جهان بازی می‌بخشد.

RDR2 Newspaper

روزنامه بخوانید

بازیکنان در طول تجربه ماموریت‌های فراوان، با رویدادهای مختلفی روبرو می‌شوند و دنیای بازی به تصمیم‌ها و فعالیت‌های آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. یکی از راه‌های سرگرم‌کننده اما تقریباً مخفی برای دیدن این واکنش‌ها، روزنامه‌های محلی است.

این روزنامه‌ها اغلب به گزارش کارهایی که آرتور و گروهش در طول بازی انجام داده‌اند؛ می‌پردازند. خواندن گاه‌وبیگاه این روزنامه‌ها، یک راه عالی برای درک واکنش بازی به تصمیمات شما است. مطالب طنز و داستان‌های دیگری هم در این مقالات وجود دارد که می‌توانید وقت خود را به خواندن آن‌ها اختصاص دهید.

RDR2 Pigs

تغذیه خوک‌ها با اجساد مرده

یکی از مراحل مخفی بازی Red Dead Redemption 2 اندکی تاریک‌تر و ترسناک‌تر از بقیه است. در این ماموریت می‌توانید اجساد مرده را به خورد خوک‌ها بدهید تا ردی از آنها به جا نماند و دستگیر نشوید. غذا دادن به خوک‌ها با اجساد مردگان، می‌تواند مکانیزم مفیدی باشد؛ حداقل تا زمانی که حالتان از دیدن آن به هم نخورد!

با این حال، جزئیات این بخش از بازی به اندازه‌ای بالا است که به نظرم همه‌­ی بازیکنان برای یک بار هم که شده، باید شاهد آن باشند. اگر هم نمی‌خواهید اصول اخلاقی خود را زیر سؤال ببرید و از انجام این کار، احساس گناه می‌کنید، سری به یوتیوب بزنید!

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع: GameRant

راهنما و توضیحات
برچسب ها

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی Red Dead Redemption 2 در مورد چیست؟

حوادث بازی در غرب وحشی 1899 میلادی جریان دارد و داستان خلاف‌کاری به نام آرتور مورگان و اعضای گروهش را روایت می‌کند.

۱
سبک بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟

بازی Red Dead Redemption 2 در سبک اکشن، جهان‌باز و نقش‌آفرینی است و از دید اول شخص و سوم شخص دنبال می‌شود.

۲
توسعه بازی Red Dead Redemption 2 چقدر طول کشیده است؟

توسعه بازی بلافاصله پس از نسخه اول شروع شده و 8 سال طول کشیده است و یکی از پرهزینه ترین ساخته‌های راکستار به شمار می‌رود.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.