بازی South Park
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان سابق بایوشاک در حال ساخت بازی South Park هستند

یحیی رحیمی 19 دی 1400 بدون دیدگاه
198 بازدید

استودیو Developer Question که بازی‌های مختلفی مانند The Blackout Club و The Magic Circle را در کارنامه دارد و متشکل از سازندگان سابق بازی بایوشاک است؛ خبر از ساخت بازی South Park داده است. ساوت پارک یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی است که به نقد بی‌پرده جامعه آمریکا می‌پردازد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این استودیو قرار است اثر نقش‌آفرینی از این انیمیشن جذاب بسازد و حتی احتمال وجود المان‌های چندنفره و آنلاین هم وجود دارد.

به گزارش پارسی گیم، مدت‌ها از انتشار آخرین بازی مجموعه South Park‌ می‌گذارد و آخرین بازی نیز South Park: The Fractured But Whole نام داشت که اثری نقش‌آفرینی بود و در سال 2017 منتشر شد. این بازی با استقبال طرفداران مواجه شد و حال می‌دانیم که بازی دیگری در دست ساخت است. گفتنی است استودیو تولید‌کننده انیمیشن نیز در حال تولید یک بازی به‌صورت مخفیانه است و فعلاً اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

آگهی استخدامی استودیو Developer Question، اطلاعات مهمی از بازی ساوت پارک منتشر کرده است. برای نمونه، استودیو نیازمند یک طراحی مراحل خبره است که بتواند با آنریل انجین کار کند و بازی در دنیای South Park بسازد. همچنین نیاز به فردی با امکان ساخت یک بازی چند نفره وجود دارد و درنتیجه، المان‌های آنلاین و مولتی پلیر نیز در بازی وجود دارند.

بازی South Park ساوت پارک

بازی South Park جدید در راه است

بازی پیشین این استودیو به نام The Blackout Club یک اثر کوآپ و چندنفره در مورد چند کودک بود که در منطقه‌ی واقع در حاشیه‌ی شهر، دست به خراب‌کاری می‌زدند. اگرچه بازی روی کاغذ شباهت‌های زیادی به انیمیشن ساوت‌ پارک دارد؛ اما تمرکز اصلی آن روی ارائه حس ترس و وحشت به شیوه‌ی دیگری بود و این در حالی است که انیمیشن محبوب South Park، فضایی با طنز تلخ را به تصویر می‌کشد که تمام دیالوگ‌ها و داستان، انتقاد به وضعیت موجود اجتماع است.

گفتنی است توسعه‌دهندگانی که بازی South Park را می‌سازند، قبلاً روی مجموعه‌ بایوشاک کار کرده‌اند. از جمله این افراد باید به جوردن توماس (Jordan Thomas) اشاره کرد که کارگردان بازی بایوشاک 2 بود. تعدادی از توسعه‌دهندگان نیز روی بازی ساوت پارک کار کرده‌اند و با دنیای این انیمیشن و نحوه‌ی تبدیل آن به یک اثر نقش‌آفرینی آشنایی دارند.

آخرین بازی این مجموعه که The Fractured But Whole نام داشت، فضای ابرقهرمانی با المان‌های سرگرم‌کننده داشت که توانست نظر طرفداران را جلب کند. بازی جدید باید بتواند از این اثر، بهتر عمل کند. گفتنی است انیمیشن ساوت پارک، بارها به بازی‌های ویدیویی پرداخته و یکی از بهترین قسمت‌های آن، اعتیاد به بازی دنیای وارکرفت را به تصویر می‌کشد. این قسمت با همکاری بلیزارد ساخته شده است و به خوبی، بازیکنان و جامعه‌ی اطراف این بازی را نقد کرده است.

در خبر دیگری، ساخت بازی BioShock 4 شروع شده است و همچنین بازی جدید خالق بایوشاک نیز در وضعیت افتضاحی به سر می‌برد.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.