بازی BioShock
یحیی رحیمی

شایعه: جزئیات داستانی و زمان انتشار بازی Bioshock 4 لو رفت

یحیی رحیمی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
332 بازدید

پس از آنکه ساخت بایوشاک بعدی به نام BioShock Isolation لو رفت، شایعه تازه‌ای به جزئیات داستانی و زمان انتشار بازی Bioshock 4 پرداخته است و اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه داده است. بنابر صحبت‌های انجام شده در پادکست Sacred Symbols که به بررسی بازی‌های پلی استیشن می‌پردازد، تازه‌ترین بایوشاک به شهر جدیدی سفر می‌کند و همچنین سال 2022 به عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شده است.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم و به نقل از VGC، بازی Bioshock 4 در دهه 1960 میلادی جریان دارد و اتفاقات بازی در شهر Antarctic روایت خواهد شد. بنابر اطلاعات فاش شده، داستان بازی به نسخه‌های پیشین گره خورده است و با داستان سه‌گانه بایوشاک مرتبط است. همچنین بازه‌ی زمانی انتشار نیز اواخر سال 2022 اعلام شده است.

استودیو Cloud Chamber که توسعه‌دهنده بایوشاک جدید است، آگاهی کاملی از بازی دارد و به خوبی با روند توسعه آشناست. بنابر شایعات منتشر شده، اعضای تیم سازنده از انتظار طرفداران باخبر است و می‌داند که این اثر چطور با شماره‌های پیشین مقایسه می‌شود؛ اما در نهایت امیدوار است که بتواند از پس چالش بزرگ بربیاید و اثری درخور طرفداران تولید کند.

توسعه‌دهندگان قدیمی بایوشاک در روند توسعه بازی Bioshock 4 حضور دارند که از جمله آن‌ها باید به جاناتان پلینگ اشاره کرد که طراح اولین بازی این مجموعه به شمار می‌رود و کارگردانی بازی‌های دیگری را هم برعهده داشته است. بنابر گفته‌ها، وی مدیر بخش طراحی بازی جدید است. اسکات سینکلر، کارگردان هنری بازی BioShock Infinite نیز در تیم توسعه‌دهندگان حضور دارد و این Hoagy de Plante است که نقش کارگردان اصلی را قبول کرده است.

بازی BioShock 4

BioShock 4 اثری عظیم و جهان باز

انتشار چنین بازی در سال 2022 بدون شک هیجان‌انگیز خواهد بود. با توجه به اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نشده است، انتشار آن در اوایل سال 2022 خوش‌بینانه خواهد بود و باید دید زمان انتشار نهایی به چه صورت است. مراسم گیم اواردز امسال با نمایش 40 تا 50 بازی جدید همراه است و زمان مناسبی برای معرفی بایوشاک 4 خواهد بود. در آخر باید بگوییم که شرکت Take-Two به عنوان ناشر معرفی شده است.

آگهی‌های استخدامی چند وقت اخیر بایوشاک، نشان از ساخت یک بازی عظیم داشت که پروژه‌ای با شخصیت و فضای منحصربه‌فرد خواهد بود. یک فرصت کاری دیگر به جهان باز بودن BioShock 4 اشاره داشت و به نظر می‌رسد که با اثری عظیم سر و کار داریم. نظر شما در مورد این بازی جدید چیست؟

منبع: PSU

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.