پاپ Undertale
یحیی رحیمی

پاپ فرانسیس سال نو میلادی را با شنیدن موسیقی بازی Undertale شروع کرد

یحیی رحیمی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
674 بازدید

پاپ اگرچه مقامی است که دیگر جایگاه پیشین خود را از دست داده است؛ اما همچنان یکی از مهم‌ترین اشخاص برای کلیسا کاتولیک به حساب می‌آید و با وجود ثروت هنگفت، امکان انجام هر کاری را دارد. پاپ فرانسیس که اخیراً انزجار خود را از مالکان سگ و گربه خانگی نشان داده؛ سال نو میلادی را با گوش دادن به قطعه Megalovania از موسیقی بازی Undertale آغاز کرده است.

به گزارش پارسی گیم، یک ویدیو خبری یک‌ساعته توسط کانال یوتیوب وایتکان منتشر شده که پاپ فرانسیس را در سالن اجتماعات واتیکان نشان می‌دهد و مردم نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، در مراسم شرکت کرده‌اند. اگرچه 50 دقیقه از برنامه با سخنرانی و خواندن سرودهای مذهبی دنبال می‌شود؛ اما ده دقیقه پایانی با حضور سیرک Rony Roller دنبال می‌شود که لحظات مضحک و باورنکردنی را پیش می‌آورد. این گروه سیرک برای اجرای برنامه، موسیقی متن بازی Undertale را انتخاب کرده‌اند.

پس از حضور گروه روی صحنه، برنامه‌ی نمایشی شروع می‌شود آکروبات‌هایی که لباس دلقک به تن کرده‌اند، حرکات نمایشی از خود نشان می‌دهد. نکته‌ی مهم، پخش موسیقی مغایر با آیین کلیسا کاتولیک است و اگر کمی دقت کنید، خواهید دید که این قطعه مربوط به بازی آندرتیل است. صدایی ناآشنا قبل از شروع برنامه می‌گوید: «این شبی است که همه به یاد خواهند داشت. نورپردازی، رقصنده‌ها، لباس‌‌های عجیب، دلقک‌ها و آتش‌بازی» در آخر مشخص شد که خبری از آتش‌بازی نبوده است.

پاپ فرانسیس موسیقی Undetale

پاپ علاقه‌مند به موسیقی Undertale

رقصنده‌ها همراه با موسیقی بازی Undertale می‌رقصند و حرکات نمایشی از خود به‌جا می‌گذارند. پخش قطعه Megalovania با واکنش پاپ فرانسیس همراه شد و او نیز از ریتم موسیقی و همچنین حرکات گروه به وجود آمد و با آن‌ها همراهی کرد. تماشای نمایش توسط پاپ در نوع خود بسیار جالب بود و این اولین بار است که شاهد پخش موسیقی یک بازی ویدیویی در حضور پاپ واتیکان هستیم. جالب خواهد بود اگر پاپ نیز مانند ما به بازی بپردازد!

این اجرای زنده با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است و بسیاری آن را پسندیده‌اند. تعدادی نیز از بی‌معنی بودن این برنامه صحبت کرده‌اند و باور دارند که مراسم، بسیار عجیب بوده است. به‌هرحال سالی که با خوشحالی پاپ فرانسیس و همچنین پخش موسیقی از بازی ویدیویی شروع شود؛ امیدواریم برای همگان خوش‌یمن باشد. بازی Undertale از جمله عناوین دوبعدی است که در سال 2015 منتشر شد و تحسین همگان را به همراه داشت. نظر شما در مورد این نمایش عجیب چیست؟

منبع: Kotaku

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.