Japan-Frustrating-Games
یحیی رحیمی

Undertale خسته‌کننده‌ترین و سخت‌ترین بازی تاریخ از دید ژاپنی‌ها شناخته شد

یحیی رحیمی 18 مهر 1400 8 دیدگاه
1,699 بازدید

بحث و جدل زیادی در مورد سخت‌ترین بازی ویدیویی دنیا در طی چند سال اخیر بالا گرفته و تنها نتیجه، دور شدن از وحدت نظر و یک نتیجه‌ی نهایی است. درجه‌ی سختی یک بازی ویدیویی به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای نمونه فردی که بازی‌های بیشتری را انجام داده، ممکن است به سادگی بتواند از پس یک بازی جدید بربیاید؛ اما تعدادی بازی وجود دارد که پادشاه عناوین سخت و دشوار هستند و مهم نیست یک اثر کلاسیک پیکسلی باشد یا بازی تراز اول، همه روی سخت بودن آن‌ها اتفاق نظر داریم. گیمرهای ژاپنی در طی یک نظرسنجی، خسته‌کننده‌ترین و سخت‌ترین بازی تاریخ را انتخاب کرده‌اند.

وب‌سایت ژاپنی Inside-Games به تازگی یک نظرسنجی از کاربران خود انجام داده و سخت‌ترین بازی ویدیویی تاریخ را بر اساس رأی اکثریت اعلام کرده است. تمامی بازی‌های موجود در لیست، به شیوه‌ای مناسب انتخاب شده‌اند و همچنین درجه سختی آن‌ها نیز بر اساس المان‌های متفاوت مانند طراحی معما یا حتی نحوه کنترل بازی، سنجیده شده است. کاربران با شرکت در نظرسنجی، در مورد تمامی بخش‌های بازی نظر داده‌اند و در آخر، بازی Undertale به عنوان سخت‌ترین بازی از دید گیمرهای ژاپنی انتخاب شده است.

بازی‌های مختلفی در فهرست پیدا می‌شوند و برای نمونه Sekiro Shadows Die Twice که از نظر بسیاری، سخت‌ترین بازی استودیو FromSoftware است، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است. این اثر نیز مانند مجموعه دارک سولز، نیازمند یادگیری سبک مبارزه حریف است و نمی‌توان با فشردن چند دکمه، به پیروزی دست یافت. در جایگاه چهارم نیز بازی Ghosts ‘n Goblins قرار گرفته که اثری کلاسیک مربوط به کنسول نینتندو است و به دلیل انبوه دشمنان، عنوانی دشوار شناخته شده است.

سخت ترین بازی تاریخ Undertale

چرا Undertale سخت‌ترین بازی تاریخ است؟

بازی Dark Souls در جایگاه سخت‌ترین بازی‌های تاریخ از دید گیمرهای ژاپنی قرار گرفته و افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، غول‌آخرهای بازی را دلیل سخت بودن آن عنوان کرده‌اند. جایگاه دوم به Resident Evil 1 می‌رسد که دلیل خسته‌کننده‌ بودن و سختی آن، مربوط به اتمسفر آزاردهنده و همچنین دشوار بودن کنترل شخصیت اصلی عنوان شده است.

جایگاه اول فهرست سخت‌ترین بازی‌های تاریخ نیز به Undertale می‌رسد. این بازی یک اثر دوبعدی نقش‌آفرینی است که توسط یک استودیو مستقل در سال 2015 منتشر شد. بازی‌کن باید کنترل یک کودک را به دست بگیرد که به دنیای زیرزمینی سقوط کرده است و باید راه خروج را پیدا کند. افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، باور دارند که کشتن تمام دشمنان، کاری خسته‌کننده و دشوار است و البته شکست دادن غول‌آخر بازی نیز عملاً غیرممکن است. بسیاری صدها بار تلاش کرده‌اند تا بازی را تمام کنند، اما نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    هه منی که اون گله ی چیزی رو بزور شکست دادم دوستام فکشون افتاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ns

    مهمان

    خسته کننده ترین ؟؟
    ولی اتدرتیل خیلی بازی جالب و پر هیجانی هست انگار که توی دنیای کامپیوتری هستی
    واقعا که ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حله

    مهمان

    وای یادش بخیر بعد دو هفته تونستم بالاخره باس سنس رو بکشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ssssscccc

    مهمان

    چی میگین مانتن بلید مود پراسیوس آف پندور غیر ممکنه دنیاشو فطح کنی براخودت نه اینا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    آخه کجاش سخته.پایان بدشو با۲۰بار مردن تموم کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Nima

    مهمان

    سخت ترین؟؟؟؟؟؟؟ این بازی که خیلی آسونه(البته اگه نبرد با sans رو حساب نکنیم که ی باس اختیاری هست)

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Nima

      نویسنده

      منظور دشوار و خسته‌کننده است، به نوعی که طراحی اشتباه باعث شده تا از بازی دل بکنی و سراغش نری

    • Avatar

      رضا در پاسخ به Nima

      مهمان

      آره همونو20بار مردم تا بکشم.ولی ایکاش نمیکشتم چون بعدش بری تو بازی دیگه بازی برات نمیاد