بازی Battlefield 2042
یحیی رحیمی

پاسخ استودیو دایس به بازیکنان عصبانی Battlefield 2042: مردم باید استراحت کنند

یحیی رحیمی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
353 بازدید

بازی Battlefield 2042 با بحران شدیدی مواجه شده است که ممکن است سرنوشت بازی را با Anthem یکی کند. بتلفیلد جدید که صد هزار نفر بازیکن آنلاین در آبان ماه داشت؛ حال چیزی حدود ده هزار نفر از آن‌ها باقی مانده است. ایرادات بزرگ بتلفیلد 2042 باعث شده تا این بازی رسماً غیرقابل تجربه شود و الکترونیک آرتز نیز تاریخ شروع فصل اول را مارس 2022 اعلام کرده و در نتیجه، هیچ محتوایی تا آن موقع وجود نخواهد داشت.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، انتقادات به حدی نسبت به Battlefield 2042 بالا گرفته است که تعداد بازیکنان Battlefield V از تازه‌ترین شماره مجموعه پیشی گرفته است. بسیاری از نبود قابلیت چت صوتی و همچنین تابلو امتیاز که تعداد افراد کشته‌شده را نشان می‌دهد؛ گلایه کرده‌اند. همچنین شخصیت‌های بازی نیز تفاوتی با یکدیگر ندارند و به دلیل فروش اسکین و پوسته‌، طراحی شده‌اند. مشکلات بازی تنها به باگ و گلیچ‌های بصری ختم نمی‌شود؛ بلکه با اثری ناقص روبه‌رو هستیم باعث عصبانیت بازیکنان و طرفداران بتلفیلد شده است.

بسیاری از بازیکنان Battlefield 2042، پست‌ها و مطالبی انتقادآمیز از شیوه‌ی مدیریت استودیو دایس منتشر کرده‌اند و حتی عده‌ای به توسعه‌دهندگان توهین کرده‌اند. اندی مک‌نامارا (Andy McNamara) مدیر ارتباطات الکترونیک آرتز به انتقادات پاسخ داده است. وی گفته است که بالاخره به سر کار بازگشته است و با مشاهده انتقادات زیاد نسبت به بازی در ردیت و توییتر، غافل‌گیر شده است و گفته است که توسعه‌دهندگان باید استراحت کنند و نمی‌توان در تعطیلات پایان سال میلادی، کارکرد.

مشکلات Battlefield 2042

دایس برنامه‌ای برای رفع مشکلات Battlefield 2042 ندارد

امروز به سر کار بازگشتم و ردیت و توییتر را چک کردم. می‌بینم که بسیاری از طرفداران نسبت به عدم انتشار آپدیت جدید یا انتشار اطلاعیه در تعطیلات آخر سال، عصبانی هستند. دوستان، مردم باید استراحت کنند. ما در حال انجام کارهایی هستیم و باید ببینیم چه می‌توانیم انجام دهیم. هنگامی‌که اطمینان 100 درصد پیدا کنیم، آنگاه در مورد آپدیت صحبت می‌کنیم.

وی در ادامه به بازیکنان Battlefield 2042 توصیه کرده که اندکی صبر کرده‌اند؛ زیرا آن‌ها تازه به سر کار برگشته‌اند. او همچنین به انتظارات بالای طرفداران اشاره کرده و باور دارد که برآورده کردن این خواسته‌ها، کار دشواری خواهد بود. آقای مک‌نامارا، توییت‌های منتشر شده را بلافاصله حذف کرده است؛ اما تصاویری از آن‌ها باقی مانده است.

صحبت‌های وی در مورد صبر پیشه کردن و اینکه توسعه‌دهندگان باید استراحت کنند؛ مانند ریختن بنزین روی آتش عمل کرده و عصبانیت بازیکنان را افزایش داده است. شرکت دایس فعلاً برنامه‌ای برای انتشار آپدیت عظیم ندارد و مشکلات همچنان سر جای خود خواهند ماند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.