بازی Call of Duty: Warzone
محمد صادق شجاعی

شرکت اکتیویژن از وب‌سایت فروش نرم‌افزار‌های تقلب بازی Warzone شکایت کرد

محمد صادق شجاعی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
317 بازدید

تقلب یکی از بزرگترین مشکلات این روز‌های صنعت ویدیو گیم است. شرکت اکتیویژن به عنوان ناشر سری Call of Duty تلاش زیادی برای مقابله با این نرم‌افزار‌ها کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مذکور اقدام به شکایت رسمی از یک وب‌سایت ارائه نرم‌افزار‌های تقلب بازی Warzone به نام EngineOwning کرده است.

امروزه بازی‌های آنلاین در کنار مشکلاتی همچون باگ‌ها و از دسترس خارج شدن سرور، با رشد استفاده از انواع تقلب‌ها رو‌به‌رو هستند. شرکت Activision به عنوان ناشر بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone، بیش از دیگر فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی با متقلبین درگیر است. حال این شرکت شکایتی را در دادگاه مرکزی کالیفرنیا بر علیه وب‌سایت EngineOwning ثبت کرده است. وب‌سایت مذکور مشهور‌ترین مرجع برای خرید نرم‌افزار‌های تقلب بازی کالاف دیوتی وارزون و دیگر آثار شوتر محسوب می‌شود. در شکایت شرکت اکتیویژن آمده است که وب‌سایت EngineOwning به عنوان «یک نهاد تجاری آلمانی» اقدام به «فروش غیر‌قانونی ابزار‌های دور زدن قانون»، «تداخل عمدی در اجرای قوانین» و «فراهم کردن زمینه رقابت نا‌عادلانه» کرده است.

با خرید اشتراک وب‌سایت EngineOwning می‌توانید به تقلب‌هایی از جمله Aimbots، Wallhack، Radar، Triggerbot، Recoil Removal ،Bullet-Spread Removal و Rapid Fire دست پیدا کنید. این موارد باعث می‌شوند که متقلبین برتری زیادی در بازی‌های مختلف داشته باشند و به پیروزی دست پیدا کنند.

نرم‌افزار‌های تقلب وب‌سایت EngineOwning برای بازی‌های مختلف سری کالاف دیوتی ارائه شده‌اند. علاوه بر این، کاربران وب‌سایت مذکور به نرم‌افزار‌های تقلب سری Battlefield و بازی‌های Star Wars Battlefront 2 ،Titanfall 2 ،Splitgate و Halo Infinite نیز دسترسی خواهند داشت. ظاهرا اعضای این وب‌سایت مشغول کار روی نرم‌افزار تقلب بازی Overwatch هستند.

وب‌سایت EngineOwning

EngineOwning نرم‌افزار‌های تقلب بازی‌های مختلف را ارائه می‌کند

شرکت اکتیویژن در قالب شکایت خود، «به دنبال توقف رفتار غیر‌قانونی سازمانی بوده که در حال توزیع و فروش محصولات نرم‌افزاری مخرب طراحی شده برای به دست آوردن مزیت‌های نا‌عادلانه در بازی‌های رقابتی است». این شرکت در ادامه اعلام کرده که اکتیویژن استحقاق دریافت سود متهمان از فروش نرم‌افزار‌های تقلب را دارد. در غیر این صورت، مبلغ 2500 دلار بابت هر یک از تخلفات متهمان و همچنین هزینه‌های قانونی باید به این شرکت پرداخت شود.

شرکت Activision تلاش زیادی برای جلوگیری از تقلب در آثار خود کرده است. تازه‌ترین تلاش این شرکت استفاده از سیستم ضد تقلب جدید در بازی Call of Duty: Warzone است. این سیستم در سطح کرنل عمل کرده و با بررسی تمامی منابع کامپیوتر، مانع از اجرای نرم افزار‌های تقلب در خارج از بازی می‌شود.

نظر شما در مورد اقدامات قانونی شرکت اکتیویژن بر علیه وب‌سایت فروش نرم‌افزار‌های تقلب بازی Warzone چیست؟ آیا این موارد به بهبود شرایط بازی‌ها ختم خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.