بازی Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

سیستم آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون مورد استقبال طرفداران قرار گرفت

یحیی رحیمی 14 دی 1400 بدون دیدگاه
659 بازدید

نقشه Caldera بازی کالاف دیوتی وارزون دارای مشکلات بسیار زیادی است که انتقادات گسترده‌ای به همراه داشته است؛ باگ‌ها و گلیچ‌های مختلف کاری کرده تا بازی غیرقابل تجربه باشد. بازیکنان وارزون از طرفداران درخواست کرده‌اند که از تعدادی آیتم‌ها که تعادل بازی را به هم می‌زنند دوری کنند و اکتیویژن نیز به دلیل تعطیلات آخر سال میلادی، هیچ آپدیتی برای رفع ایرادات منتشر نکرده است. طرفداران علارغم مشکلات موجود، آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون را ستودند.

تقلب و هک، یکی از مهم‌ترین ایرادات نقشه وردانسک بازی وارزون بود و اکتیویژن مجبور شد تا طرح تازه‌ای در Caldera بگنجاند و سیستم آنتی چیت را آپدیت کند. معرفی سیستم جدید با استقبال بازی‌کنان مواجه شده است و بسیاری باور دارند که آنتی چیت وارزون توانسته، بخشی از مشکلات را برطرف کند و جلوی حضور افراد متقلب را بگیرد.

بازیکنان زیادی به دلیل وجود ابزارهای هک مانند ایم‌بات که امکان نشانه‌گیری خودکار را فراهم می‌کند؛ از بازی خداحافظی کرده‌اند. اکتیویژن اخیرا نیم میلیون اکانت وارزون را مسدود کرده است و تعداد هکرها در نقشه Caldera به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است. مسدود کردن متقلبان و بستن راه هکرها، تأثیرات مثبتی روی وضعیت بازی داشته است؛ اما باگ‌ها و گلیچ‌های آزار دهنده، صدمه‌ی شدیدتری از هکرها به کالاف دیوتی وارزون وارد کرده‌اند.

آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون

وضعیت مناسب آنتی چیت وارزون

شروع فصل جدید Warzone با افزودن ابزار ضد تقلب به نام Ricochet همراه بود که یک درایور جدید را برای کامپیوتر نصب می‌کرد. این درایور به صورت خودکار اجرا می‌شود و فعالیت‌های بازی‌کننده را بررسی می‌کند. در صورتی که برنامه‌ای مرتبط با تقلب و هک اجرا شود، سیستم فرد را گزارش می‌کند و اکانت او مسدود می‌شود. این سطح از دسترسی به اطلاعات کاربران نگران کننده است؛ اما اکتیویژن گفته است که پس از بستن وارزون، درایور نیز خاموش می‌شود و امکان تغییر در ویندوز وجود ندارد.

بسیاری از کاربران تالار گفتگو ردیت و شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر از کاهش تعداد هکرها در کالاف دیوتی وارزون گفته‌اند. بسیاری گفته‌اند که پس از شروع فصل، هیچ هکری در بازی ندیده‌اند و به سادگی موفق به کسب مقام‌های اول شده‌اند. کسب پیروزی در وارزون باوجود متقلبان و هکرها غیرممکن است؛ اما حال می‌توان از بازی لذت برد. البته باید خاطرنشان کرد که باگ‌ها و وضعیت گرافیکی بازی رضایت‌بخش نیست و بسیاری از حفره‌های بازی برای تقلب استفاده کرده‌اند.

تعداد اسکین‌ها و آیتم‌ها در بازی وجود دارند که بازیکن را نامرئی می‌کنند و این ناشی از باگ‌ها و گلیچ‌های عجیب بازی است. اولین آپدیت Warzone در سال 2022 آماده انتشار شده است و حجمی بالای 40 گیگابایت دارد. نظر شما در مورد سیستم آنتی چیت کالاف دیوتی وارزون چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.