Twisted Metal
مبین نعمت‌اللهی

ساخت سریال تلویزیونی Twisted Metal توسط سونی تایید شد

مبین نعمت‌اللهی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
244 بازدید

شب گذشته و در‌ جریان رویداد CES 2022 علاوه بر معرفی نسل جدید دستگاه‌های واقعیت‌مجازی‌ یا همان VR، سونی از ساخت سریال تلویزیونی Twisted Metal در راستای احیای این فرنچایز قدیمی و خاطره‌انگیز خبر داد.

از جمله‌ی مهم‌ترین اتفاقات رویداد CES 2022 می‌توان به معرفی هدست PSVR 2 در کنار بازی جدید Horizon برای پلی‌استیشن وی‌آر اشاره داشت. اما چیزی که کمتر کسی سراغش را می‌گرفت، مهر تایید سونی بر ساخت سریال Twisted Metal در راستای احیای این فرنچایز کلاسیک بود. نخستین زمزه‌ها از می سال 2019 میلادی به گوش می‌رسید به‌طوری که حواشی پیرامون، از انتشار نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های توئستد متال بر روی کنسول پلی استیشن 5 همزمان با پخش سریال تلویزیونی آن بر روی استرمینگ‌پلتفرم‌ها حکایت داشت.

Twisted Metal

تاریخ پخش سریال تلویزیونی Twisted Metal اعلام نشده است

در حال‌حاضر اطلاعات چندانی از سریال تلویزیونی Twisted Metal در دسترس نیست، اما سایه‌ی یک اقتباس سینمایی شکست‌خورده بر آن سنگینی می‌کند. نخستین‌بار قرار بود که آقای برایان تیلور، کارگردان Ghost Rider: Spirit of Vengeance کارگردانی فیلم Twisted Metal را عهده‌دار شود طوری که با گذشت پنج سال از آغاز فرایند تولید، سونی به تقابل با بودجه‌ی گزاف ساخت یکی از اولین پروژه‌‌های اقتباسی خود برخواست. نمی‌توان به‌وضوح از رویکردهای سونی‌پیکچرز در قبال مشکلات پیشین دفاع کرد، اما بدون‌تردید سیاست‌های سونی از سال 2012 میلادی دست‌خوش تغییرات فراوانی شده که می‌توان از آن‌ها در اکران، پخش و تولید فیلم Uncharted، سریال‌ تلویزیونی The Last of Us در همکاری با شبکه HBO و پروژه‌ Twisted Metal به نیکی یاد کرد.

اگر از نسل جدید بازی‌کنندگان کنسول‌های خانگی هستید، باید اشاره داشت که Twisted Metal یک بازی با مکانیک‌های تخریب و سلاح‌های عجیب و غریب از جمله تجهیزات هسته‌ای و شیمیایی‌‌ست که شما را تا مرز جنون می‌کشاند. اگر می‌خواهید بر چاشنی دیوانگی توئستد متال اضافه کنید، به سراغ یک وسیله‌نقلیه رفته و دیوانه‌وار در رقابت‌ با دیگر حریفان خودنمایی کنید. مجموعه بازی‌های Twisted Metal برای نخستین‌بار و در سال‌های 95 و 96 میلادی بر روی کنسول پلی استیشن 1 به انتشار رسید؛ عرضه‌ای موفقیت‌آمیز که انتشار دو نسخه‌ی دیگر از این فرنچایز را به‌ترتیب و در سال‌های 1998 و 1999 میلادی به همراه داشت. سرانجام در سال 2001 میلادی و به دنبال موفقیت‌های متوالی، نسخه‌ی جدید با عنوان Twisted Metal: Black بر روی پلی استیشن 2 به انتشار رسید و توانست لقب یکی از برترین بازی‌های وقت پلی استیشن را به خود اختصاص دهد.

به احتمال فراوان، سریال تلویزیونی توئستد متال به الهام از داستان‌اصلی نخستین شماره در سال 1995 میلادی ساخته می‌شود؛ جایی که یک تورنمنت تحت‌عنوان Twisted Metal و به مدیریت شخصی با نام Calypso در شب کریسمس و به مناسبت دهمین سالگرد این محفل برگزار خواهد شد. از جمله‌ی مهم‌ترین شرکت‌کنندگان این تورنمنت می‌توان به یک دلقک بی‌رحم با نام Sweet Tooth در کنار Grim Reaper و Dollface اشاره کرد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.