بازی‌های ژانویه 2022 سرویس PlayStation Now
محمد صادق شجاعی

بازی‌ های ژانویه 2022 سرویس PlayStation Now رو‌نمایی شد

محمد صادق شجاعی 14 دی 1400 بدون دیدگاه
435 بازدید

در فقدان گیم پس روی کنسول‌های پلی استیشن، سرویس PlayStation Now می‌تواند برای کاربران این پلتفرم جذاب باشد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی بازی‌های ژانویه 2022 سرویس PlayStation Now را در حالی معرفی کرده که مهم‌ترین آن‌ها بازی مورتال کامبت 11 است.

سرویس پلی استیشن نو، محصولی از شرکت سونی است که به واسطه آن می‌توانید آثار منتشر شده روی کنسول‌های مختلف پلی استیشن را روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر تجربه کنید. بازی‌های موجود روی این سرویس به دو روش استریم و دانلود (تنها روی پلی استیشن) قابل استفاده هستند. همانند سرویس رقیب یعنی ایکس باکس گیم پس، ماهانه آثاری به PlayStation Now  اضافه می‌شوند. اکنون شرکت سونی، آثاری را معرفی کرده که مشترکین سرویس مذکور در ماه میلادی جاری قادر به تجربه آن‌ها خواهند بود.

بر این اساس، اعضای سرویس PlayStation Now از امروز به بازی‌های Mortal Kombat 11 ،Final Fantasy XII: The Zodiac Age ،Fury Unleashed ،Uturned ،Super Time Force Ultra و Kerbal Space Program: Enhanced Edition دسترسی خواهند داشت. پیش از این در ماه دسامبر 2021، بازی‌های GTA III: The Definitive Edition ،John Wick Hex ،Final Fantasy X/X-2 HD Remaster و Spitlings به سرویس PlayStation Now اضافه شدند.

سرویس پلی استیشن نو شامل بیش از 700 بازی کنسول‌های پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 است که می‌توانید آن‌ها را به صورت استریم تجربه کنید. همچنین این سرویس دارای بیش از 300 بازی کنسول PS4 بوده که می‌توانید آن‌ها را دانلود و بدون اتصال اینترنت روی کنسول خود انجام دهید.

بازی‌های ژانویه 2022 سرویس PlayStation Now

بازی مورتال کامبت 11 شاخص‌ترین بازی ژانویه 2022 پلی استیشن نو

شرکت سونی اخیرا اقدام به معرفی محبوب‌ترین بازی‌های سرویس پلی استیشن نو روی کامپیوتر و کنسول‌ها کرده است. با استناد به گزارش این شرکت، در بازه زمانی مارس تا ژوئن 2021، بازی Bloodborne محبوب‌ترین بازی پلی استیشن نو روی کامپیوتر بوده است. رتبه‌های بعدی این گزارش به بازی‌های Horizon Zero Dawn ،The Last of Us ،Marvel’s Avengers و Detroit: Become Human تعلق دارند.

همچنین از امروز فرصت تجربه سه بازی Deep Rock Galactic ،DIRT 5 و Persona 5 Strikers در اختیار اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. در صورتی که اشتراک این سرویس را در اختیار دارید، با مراجعه به صفحه سرویس PS Plus می‌توانید این آثار را به حساب کاربری خود اضافه و دریافت کنید.

نظر شما در مورد بازی‌های ژانویه 2022 سرویس PlayStation Now چیست؟ آیا انتظار آثار دیگری را داشته‌اید یا بازی‌های اضافه شده نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.