بازی Clash Royale
یحیی رحیمی

بازیکنان کلش رویال جوایز فوق‌العاده‌ای در سال 2022 دریافت می‌کنند

یحیی رحیمی 13 دی 1400 بدون دیدگاه
1,137 بازدید

شرکت سوپرسل پس از اتمام یک سال فوق‌العاده برای بازی کلش رویال، برنامه‌ها و اهداف کلی سال 2022 میلادی را اعلام کرده است. Clash Royale در طی سال گذشته، ویژگی‌های مختلفی را دریافت کرد که از جمله آن‌ها به کارت‌های قهرمانان اشاره کرد. هر آپدیت کلش رویال، ظاهر شخصیت‌ها را تغییر داد و همچنین آیتم‌های تازه‌ای را به بخش فروشگاه افزود. سوپرسل به دنبال آن است که جوایز بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهد و شیوه‌های تازه‌ای برای پیشرفت در بازی را ارائه دهد.

به گزارش اخبار بازی موبایل، اولین قدم که توسعه‌دهندگان شرکت سوپرسل به دنبال برداشتن هستند؛ رفع باگ‌های فعلی بازی کلش رویال است. تعداد از کارت‌ها دارای باگ‌هایی هستند که هنگام مسابقه، بازیکنان را با مشکل مواجه می‌کند. برای نمونه Bandit و Fisherman جزو کارت‌هایی است که انتقادات زیادی دریافت کرده است. قرار بود باگ‌ها زودتر از موعد برطرف شوند؛ اما مشکلات داخلی استودیو باعث تعویق انتشار آپدیت جدید شده است. در ادامه تمامی اهداف کلی سوپرسل برای سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.

جوایز بازی کلش رویال Clash Royale

تغییرات بازی کلش رویال

اولین هدف بازی کلش رویال در سال جدید میلادی، افزودن جوایز بیشتر و شیوه‌های جدید برای پیشرفت در بازی است. این بدین معنی است که بازیکنان، یک نوع صندوقچه جایزه جدید دریافت می‌کنند و همچنین تعداد جوایز در صندوق‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند. در مورد شیوه‌های جدید برای پیشرفت نیز احتمالاً رویدادهای تازه‌ای برای دریافت XP و رسیدن به سطح‌های جدید اضافه می‌شود که پیشرفت در بازی را ساده می‌کند.

دومین هدف، افزایش آیتم‌های تزئینی و قابلیت‌های شخصی‌سازی است. سال گذشته شاهد معر فی سیستم Star Points بودیم که امکان تغییر ظاهر کارت‌ها با دریافت‌ آیتم‌های تزئینی را فراهم کرد. بازیکنان می‌توانستند با پرداخت پول، ظاهر شخصیت را تغییر دهند. این برنامه ادامه پیدا می‌کند و گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی کارت‌ها اضافه می‌شود؛ تنها حواستان به کیف پولتان باشد!

بهبود ویژگی‌های فعلی، سومین هدف بازی Clash Royale در سال جدید خواهد بود. کلش رویال پر از قابلیت‌های جالب است که بهبود آن‌ها می‌تواند انتظارات بازیکنان را برطرف کند. واضح است که بازی باید از نظر طراحی منوها تغییر کند و ظاهری مطابق با نیازهای بازیکنان دریافت کند. این برنامه‌ای است که قرار است به صورت کامل توسط توسعه‌دهندگان دنبال شود.

سوپرسل در آخرین قدم، سرعت انتشار آپدیت‌های کوچک را افزایش خواهد داد. آپدیت‌هایی که کارت‌های بازی را بالانس می‌کنند، هر سه ماه یک‌بار منتشر می‌شوند و قرار است این زمان به دو ماه کاهش پیدا کند. اولین آپدیت فنی نیز در ماه فوریه عرضه می‌شود. در مورد زمان انتشار آپدیت محتوایی که ویژگی‌های جدید را اضافه می‌کند؛ تصمیم‌گیری نشده است. شایعات حاکی از انتشار به‌روزرسانی بزرگی در آوریل 2022 دارد. منتظر خبرهای بیشتر در مورد کلش رویال و آپدیت بازی باشید.

منبع: GamingPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.