clash-royale
یحیی رحیمی

آپدیت قهرمانان کلش رویال با معرفی سطح 14 و کارت‌های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 5 آبان 1400 بدون دیدگاه
10,236 بازدید

طرفداران شرکت سوپرسل مدت‌هاست منتظر تغییرات بزرگ در عناوین محبوبی مانند کلش آف کلنز و کلش رویال هستند. آپدیت قهرمانان کلش رویال تمامی درخواست‌های طرفداران بازی اندروید را برآورده می‌کند و ویژگی‌های تازه‌ای را به آن اضافه می‌کند. بزرگ تغییر آپدیت کلش رویال، افزودن سطح چهاردهم به بازی است که بهانه‌ی تازه‌ای برای بازگشت بازی‌کنان قدیمی، ایجاد می‌کند.

سوپرسل اخیراً روند انتشار آپدیت کلش رویال را سرعت بخشیده و اوایل ماه اکتبر بود که آپدیت بزرگ Shocktober را منتشر کرد و حال در واپسین روزهای ماه، تصمیم به انتشار آپدیت قهرمانان Clash Royale‌ گرفته است. این به‌روزرسانی هزینه‌ی آپگرید تمامی کارت‌ها از سطح 10‌ به 13 را کاهش می‌دهد. اگر فکر می‌کردید هزینه‌ی ارتقاء کارت بسیار بالاست، سوپرسل خبر خوبی برای شما دارد. همچنین تغییرات مهمی در بخش ایجاد دسته‌ی کارت و تورنمنت‌های جهانی ایجاد شده است.

آپدیت کلش رویال

در صورتی که کارت‌های سطح 11، 12‌ و 13 را خریداری کرده‌اید، انتظار دریافت کارت‌های جایزه را به دلیل تغییر قیمت داشته باشید. گفتنی است هزینه‌ی ارتقاء کارت از سطح 10‌ به 11 به 15 هزار امتیاز کاهش یافته و اگر قبلاً هزینه‌ی بیشتری برای ارتقاء پرداخته‌اید، امتیاز اضافه به اکانت شما بازگردانده می‌شود. امتیاز اضافه به شما فرصت ارتقاء کارت‌های تازه‌ای را می‌دهد و می‌توانید خود را برای فصل جدید بازی آماده کنید.

بدون شک مهم‌ترین تغییر آپدیت کلش رویال، افزودن سطح 14 است که میزان جان تاورهای شما را افزایش می‌دهد و بهانه‌ای است برای پیشرفت بیشتر و انجام مسابقه‌های بیشتر! امکان دریافت Star Points نیز در سطح ششم فعال شده و جالب است بدانید که دریافت این امتیازها از لول اول شروع می‌شود و هنگامی‌که به لول شش رسیدید، می‌توانید آن‌ها را خرج کنید.

آپدیت کلش رویال

قهرمانان به کلش رویال می‌آیند

دیگر تغییر مهم آپدیت کلش رویال، افزودن سطح جدید کارت‌ها به نام قهرمانان است. قبلاً لول‌های مشخصی مانند عادی، نایاب، جادویی و افسانه‌ای وجود داشت و حال سطح قهرمانان (Champions) نیز اضافه شده که مخصوص تاورهای سطح چهاردهم است. از آنجایی که ورود به سطح جدید، به معنی دریافت کارت‌های بیشتر است، سه کارت ویژه معرفی شده‌اند که دریافت آن‌ها کار بسیار سختی است.

Archer Queenاولین کارت جدید، ملکه تیرانداز یا Archer Queen نام دارد. قطعاً این کارت برای طرفداران بازی Clash Royale آشنا خواهد بود، زیرا که قبلاً نمونه او را دیده بودیم. شنل مخصوص ملکه به او اجازه‌ی غیب شدن می‌دهد و همچنین امکان تیراندازی سریع‌تر را پیدا می‌کند که درنهایت، باعث وارد شدن صدمه‌ای جدی به حریف می‌شود.

دومین کارت نیز شوالیه‌ی طلایی (Golden Knight) نام دارد که یکی از کارت‌های فوق‌العاده نایاب بازی است و دستیابی به آن کار بسیار دشواری خواهد بود. از جمله ویژگی‌های شوالیه‌های بلوند کلش رویال باید به قابلیت حمله‌ی سریع اشاره کرد که هر نوع دشمنی را از پیش رو بر می‌دارد. سومین کارت نیز پادشاه اسکلت (Skeleton King) نام دارد و می‌تواند روح سربازهای مرده را علیه دشمن نظم دهد. عملکرد این کارت مشابه نایت کینگ از سریال بازی تاج و تخت است.

Golden Knightقهرمانان کلش رویال از سطح یازدهم شروع می‌شوند و مانند دیگر کارت‌ها قابلیت ارتقاء را دارند. قابلیت‌های آن‌ها توسط دکمه‌ی ویژه‌ای فعال می‌شود و البته اکسیر زیادی هم مصرف می‌کنند. از آنجایی که قهرمانان بسیار نایاب هستند، تنها می‌توانید یکی از آن‌ها را در دسته کارت خود قرار دهید.

Clash Royale Chests

رفع باگ و تغییرات کلی

سوپرسل به مناسبت انتشار آپدیت کلش رویال، جوایز متعددی در نظر گرفته تا بازی‌کنان را به آپدیت و انجام چالش‌ها وا دارد. برای نمونه صندوق‌های بازی، کارت‌های بیشتری ارائه می‌کنند و همچنین امکان دریافت 200 هزار طلا از طریق رویداد Gold Rush وجود دارد. آخرین تغییر مهم نیز کپی دک‌های چیده شده از TV Royale است و دیگر لازم نیست دسته کارت تازه‌ای بچینید.

آپدیت قهرمانان کلش رویال با رفع باگ‌های متنوع و همچنین پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های 120 هرتز در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته و می‌توانید آن را به صورت نیم‌بها از پارسی گیم دانلود کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آپدیت جدید کلش رویال چه ویژگی‌هایی دارد؟

این به‌روزرسانی هزینه‌ی آپگرید تمامی کارت‌ها از سطح 10‌ به 13 را کاهش می‌دهد. اگر فکر می‌کردید هزینه‌ی ارتقاء کارت بسیار بالاست، سوپرسل خبر خوبی برای شما دارد. همچنین تغییرات مهمی در بخش ایجاد دسته‌ی کارت و تورنمنت‌های جهانی ایجاد شده است.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.