بازی Marvel’s Wolverine
یحیی رحیمی

فرایند موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine به زودی شروع می‌شود

یحیی رحیمی 2 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
360 بازدید

انیماتور ارشد استودیو Insomnica Games به نام مایک یوش از شروع فرایند موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. شرکت سونی مدتی پیش بازی مارول ولورین را به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی کرد و مشخص است که سال‌ها تا انتشار بازی فاصله داریم. استودیو پس از معرفی کوتاه که شامل یک لوگو و تصویری از ولورین می‌شد؛ تولید بازی را در مراحل بسیار ابتدایی خواند و به نظر می‌رسد که تولید این بازی با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است.

به استناد آخرین اخبار بازی، فرایند موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine به زودی در استودیو اینسامنیاک شروع می‌شود. مایک یوش (Mike Yosh) از جمله انیماتورهای ارشد این استودیو که روی بازی مارول ولورین کار می‌کند؛ تصویر تازه‌ای در توییتر منتشر کرده است. این تصویر یک ست موشن کپچر خالی را نشان می‌دهد که هیچ نشانه‌ای از بازی در دست تولید مشخص نیست. وی در توضیح تصویر نوشته است که «این مکان برای همیشه این‌طور نخواهد ماند» و به شروع تولید بازی اشاره می‌کند.

موشن کپچر مارول ولورین

با توجه به آنکه بازی مارول ولورین در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، ممکن است هنوز کار روی داستان و مراحل بازی تمام نشده باشد. این تصویر ممکن است برای تهییج طرفداران منتشر شده باشد و حتی فرایند موشن کپچر، همانند آنچه انیماتور بازی نوشته است؛ شروع نشود. به‌هرحال سال‌ها تا انتشار بازی Marvel’s Wolverine فاصله داریم و استودیو توسعه‌دهنده نیز چندین پروژه را به‌صورت هم‌زمان پیش می‌برد.

آخرین اخبار از Marvel’s Wolverine

استودیو اینسامیناک گیمز در کنار مارول ولورین، ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 را هم پیش می‌برد. این استودیو در سال گذشته، بازی Ratchet and Clank Rift Apart را منتشر کرد و روزهای بسیار شلوغی را سپری می‌کند. کارگران بازی ولورین به نام برایان هورتون مدتی پیش گفته بود که بازی جدید آن‌ها دارای فضایی بالغ خواهد بود و از حالت کارتونی به دور است. این بدین معنی است که بازی دارای خشونت نمایان خواهد بود و با دیگر عناوین ساخته‌شده مارول تفاوت دارد.

موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine

گفتنی است نویسندگی بازی Marvel’s Wolverine بر عهده والت ویلیامز است. او نویسنده بازی‌های بزرگی از جمله Spec Ops The Line و جنگ ستارگان: بتل‌فرانت 2 بوده است. حضور او به‌عنوان نویسنده داستان، اهمیت زیادی به این بازی بخشیده است. در حال حاضر هیچ تصویر یا اطلاعاتی از بازی جدید استودیو در دست نیست و تنها می‌دانیم که اسپایدرمن 2 برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است و در نتیجه اولین زمان ممکن برای انتشار، سال 2024 خواهد بود.

استودیو اینسامنیاک گیمز علاوه بر دو بازی گفته شده روی یک بازی چند نفره معرفی‌نشده برای پلی استیشن 5 نیز کار می‌کند. سونی به‌تازگی با تغییر سیاست خود، ساخت بازی‌های چندنفره را افزایش داده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.