بازیگر و صداپیشه‌ الن ویک
محمد صادق شجاعی

بازیگر و صداپیشه‌ الن ویک در بازی Alan Wake 2 حضور خواهند داشت

محمد صادق شجاعی 24 آذر 1400 بدون دیدگاه
465 بازدید

بازی Alan Wake دارای نقاط قوت متعددی بوده که صداپیشه‌ها و بازیگران جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازیگر و صداپیشه‌ الن ویک یعنی ایلکا ویلی (Ilkka Villi) و متیو پورتا (Matthew Porretta) باری دیگر در قالب این کاراکتر در بازی Alan Wake 2 حضور خواهند داشت.

پس از سال‌ها انتظار، بامداد جمعه گذشته و در قالب رویداد The Game Awards 2021، استودیو Remedy Entertainment خبر از بازگشت مجموعه مشهور خود داده و بازی الن ویک 2 را به صورت رسمی معرفی کرد. این بازی تغییرات بزرگی نسبت به گذشته داشته و به عنوان اولین محصول استودیو رمدی اینترتینمنت در سبک ترس و بقا شناخته می‌شود. در حالی که اطلاعات زیادی از این اثر نداریم، تغییر ظاهر پروتاگونیست در تریلر رونمایی، بسیاری را به این فکر واداشت که شاید استودیو Remedy Entertainment بازیگر نقش الن ویک را تغییر داده و این بار از جیک جیلنهال، بازیگر مطرح هالیوود، استفاده کرده است. با این حال سم لیک، کارگردان خلاق و نویسنده بازی Alan Wake 2 توضیحاتی ارائه داده که این سردرگمی را بر طرف کرده است.

سم لیک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرده که نقش الن ویک در بازی Alan Wake 2 قرار است توسط همان دو نفری که او را در بازی Alan Wake به تصویر کشیده‌اند، ایفا شود. ظاهر کاراکتر الن ویک در بازی‌های Alan Wake و Alan Wake’s American Nightmare، بسته الحاقی AWE از بازی Control و ایستر اگ بازی Quantum Break براساس چهره ایلکا ویلی، بازیگر فنلاندی، طراحی شده است. در مقابل صدا‌پیشگی این شخصیت در تمامی موارد ذکر شده بر عهده متیو پورتا بوده است. با استناد به گفته سم لیک، هر دوی این هنرمندان برای انجام وظیفه‌ای مشابه در بازی الن ویک 2 باز‌می‌گردند. متیو پورتا رابطه بسیاری خوبی با استودیو رمدی داشته و پیش از این در بازی Control به عنوان دکتر کاسپر دارلینگ (Dr. Casper Darling) ایفای نقش کرده است.

بازیگر و صداپیشه‌ الن ویک

بازی Alan Wake 2 در سال 2023 منتشر می‌شود

ادامه آلن‌ویک که با استفاده از موتور اختصاصی استودیو Remedy Entertainment به نام Remedy Entertainment ساخته می‌شود، در سال 2023 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازگشت بازیگر و صداپیشه‌ الن ویک در بازی Alan Wake 2 چیست؟ آیا آن‌ها قادر خواهند بود عملکرد عالی خود در اولین بازی مجموعه الن ویک را تکرار کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.