دانلود بازی Pulsar Lost Colony برای PC
دانلود بازی Pulsar Lost Colony برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pulsar Lost Colony برای PC

پارسی گیم 2 دی 1400 بدون دیدگاه
1,122 بازدید

دانلود بازی Pulsar Lost Colony برای کامپیوتر

فضا و کهکشان سوژه مناسبی برای ساخت بازی‌های ویدیویی است و تا به امروز عناوین کوچک و بزرگ زیادی در این صنعت، با همین سوژه جذاب ساخته شده‌اند. تجربه ماجراجویی‌های مهیج و علمی تخیلی در نقاط مختلف کهکشان می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد. به هر حال این سبک از تجربیات را شاید هرگز نتوانیم در دنیای واقعی برای خودمان رقم بزنیم. بازی Pulsar Lost Colony از استودیو Leafy Games عنوانی ماجرایی و اکشن بوده که شما را در کنار دوستان خود، درگیر ماجراجویی‌های جذاب در کهکشان و سفینه‌ای فضایی می‌کند.

شما در این بازی که تأکید زیادی بر قسمت Co-op دارد، باید با همکاری سایر دوستان خود، مدیریت و کنترل یک سفینه فضایی را بر عهده بگیرید و در مقابل خطرهایی که سر راهتان قرار می‌گیرد، جان سالم به در ببرید. هر بازیکن می‌تواند نقش متفاوتی را بر عهده بگیرد و وظایفی مانند خلبان، دانشمند، متخصص سلاح و مهندس ارشد را داشته باشد. کار گروهی عنصری کلیدی برای پیروز شدن در این بازی خواهد بود.

هر بازیکن باید ایستگاه‌ها و اتاق‌های مختلفی از سفینه را مدیریت کند و با تغییر مسیر برق، قدرت را برای مکان‌های ضروری نگه دارد. برای مثال زمانی که موردتهاجم قرار می‌گیرد، بهتر است تمام منابع سفینه در قسمت سلاح‌ها مصرف شود. بازی تا 5 نفر به‌صورت هم‌زمان را پشتیبانی کرده و بخشی از گیم پلی نیز مبارزه بین سفینه‌های مختلف خواهد بود. گشت‌وگذار در فضا و پیدا کردن منابع مهم و حیاتی در سیاره‌های بیگانه، بخش دیگری از ماجراجویی‌هایی است که در Pulsar Lost Colony تجربه خواهید کرد. این بازی طعم شیرینی از ماجراجویی در فضا و کهکشان را به شکل Co-op در اختیار شما و دوستانتان قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Destiny 2 و Warframe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pulsar Lost Colony با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP SP3
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 5000 (Shader Model 3)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Modern Graphics Card Required (Supported By Manufacturer)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.8 GHz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Team up to operate a starship and explore a randomized galaxy falling into chaos. Each player assumes a role aboard the ship: Captain, Pilot, Scientist, Weapons Specialist and Engineer. Coordination between your crewmembers is essential to survive the perils that await you.
Control the various stations that run your ship. Reroute power between ship systems, operate turrets, run powerful programs, scan enemy vessels for information to give you an edge in battle, or start up the warp drive to escape a fight you cannot win. The strategies you use are up to you—or your Captain.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.